Hej. Mam pytanie czy istnieją jeszcze jakieś stabilne serwery prywatne tej gry?
Privy?
Gamez Aion Online, działa jeszcze.
Gamez to serwer, który chyba nie umrze. Pytanie czy maja patche nadal
Ale po co?
Chociażby po to by nie być uwiązanym gold packiem, czy też pobawić się na wyższym exp rate zamiast wbijać X czasu poziomy po czym nie daj bóg stwierdzić, że to nie ta postać ;p
Wbijac x czasu? To już nie te czasy.. :/
Ja gram od 4 miesięcy. Swoją pierwszą postacią wbiłem max lvl w dwa dni.
Granie na privachw Aiona to poprostu zenada gdzie mamy darmowego globala....Uwiezionyz z gold packiem?? w miesiac na 65 spokojnie uzbierasz z 5-10 gold packow jezeli bedziesz tylko zbieral na nie Tak , ze poswiecajac meisiac masz rok gp z glowy przy normlanej grze spokojnie odlozysz na gp /2 + itemy:)
Mnie zawsze bawi narzekanie graczy na GP w aionie.. Prawdą jest, że jest on bezsensowny i przez niego populacja jest jaka jest, ale uzbieranie na niego to nie jest wielkie halo. Możesz przecież wbić 50lvl i wraz z expieniem farmić kasę albo po prostu wydać marne 15zł na allegro a kolejne GP już kupisz za kinah. Najrozsądniej kupić na allegro bo przez tygodniowy limit sprzedaży zajmie to trochę czasu, ale nic nie jest niemożliwe.
Mnie zawsze bawi narzekanie graczy na GP w aionie.. Prawdą jest, że jest on bezsensowny i przez niego populacja jest jaka jest, ale uzbieranie na niego to nie jest wielkie halo. Możesz przecież wbić 50lvl i wraz z expieniem farmić kasę albo po prostu wydać marne 15zł na allegro a kolejne GP już kupisz za kinah. Najrozsądniej kupić na allegro bo przez tygodniowy limit sprzedaży zajmie to trochę czasu, ale nic nie jest niemożliwe.
Wtsraczy znalezc legion i kogos pomocnego , kto poprostu pojdzie z Toba na dp 2x + rentusy i jakies latwe insty w 2 dni nazbierasz na gp ...mozna sie dogadac tez , ze np dasz mu za to 20kk jak kupisz juz gp czy jakas tam sume..