Problem! pomocy

Witam mam problem ogolnie chodzi o to że po włączeniu launchera wyskakuje mi po chwili(Program przestał działać poprawnie) Nie pomaga odpalenie gry poprzez administratora ani po zmianie zgodnosci czy ktos mogłby ten problem rozwiązać ?
Posiadam Win 10.
A po ponownym włączeniu gry nie włącza sie w ogole.

Robiłem reinstal i niestety nic

Witam mam problem ogolnie chodzi o to że po włączeniu launchera wyskakuje mi po chwili(Program przestał działać poprawnie) Nie pomaga odpalenie gry poprzez administratora ani po zmianie zgodnosci czy ktos mogłby ten problem rozwiązać ? 
Posiadam Win 10.
A po ponownym włączeniu gry nie włącza sie w ogole.

Robiłem reinstal i niestety nic

Ten błąd wyskakuje przy samym launcherze, czy zaraz po włączeniu gry? Na początku napisałeś, że po włączeniu launchera, a później, że po ponownym włączeniu gry.

Jeżeli możesz się zalogować normalnie przez launcher, a błąd wyskoczy - zminimalizuj powiadomienie. Gra powinna się sama odpalić po kilku chwilach (sam mam właśnie taki problem).

Przy okazji znalazłem kilka wskazówek za pomocą google:

The cause of this issue is a corrupted or outdated libcef.dll file. To fix it follows these steps:Windows 10:

Go to the Windows "Settings"
Open "Network and Internet"
Click "Proxy"
Deactivate all settings
Only issue I had with Win 10 was Windows Edge browser did not like the log-in plug-in and it automatically asked if I wanted to use IE. I do not use IE for anything but BDO so I just set my IE homepage to the log-in 

To samo co pierwsza rada, ale inaczej napisane:

Screen od GM

Ostatnia rada ponoć większości pomogła. Ewentualnie zastosuj się do 2 i 3, zaczynając od 3.

sam launcher nie mam jeszcze pobranego nawet..

Witam mam problem ogolnie chodzi o to że po włączeniu launchera wyskakuje mi po chwili(Program przestał działać poprawnie) Nie pomaga odpalenie gry poprzez administratora ani po zmianie zgodnosci czy ktos mogłby ten problem rozwiązać ?
Posiadam Win 10.
A po ponownym włączeniu gry nie włącza sie w ogole.

Robiłem reinstal i niestety nic