Problem z BDO

Win7 Home Premium

Procek: Intel Core i5-2500K (3,30GHz)

Grafa: NVIDIA GeForce GTX 960

8GB RAMU

Chciałem sobie ostatnio pograć w BDO na moim blaszaku. Najlepszą maszyną to on nie jest, ale teoretycznie powinno wszystko działać, a coś nie styka i nie mam zielonego pojęcia w czym problem. Próbowałem odpalać na różnych ustawieniach graficznych (najdziwniejsze jest to, że im słabsze ustawienia graficzne, tym gorzej/mniej płynnie chodzi gra). Generalnie po jakichś powiedzmy 20/30 min gry wyskakuje załączone okienko, a samo BDO "znika" magicznie. Nie znika jednak z procesów i dalej zżera pamięć, dopóki nie resetne/relogne kompa (a nie moge przez menedżera wyłączyć bo "odmowa dostępu"). Nie znam się na żadnych informatycznych sprawach, więc proszę, o łopatologiczne wytłumaczenie, jeśli ktoś coś ogarnia.

PS. Reinstall to ostateczność, bo z moim internetem BDO będzie ściągało kilka dni.

.596fd51d3ff49_crashbdo.jpg.73773140138d35ad21d7c41b8e3604be.jpg

jaki win czy to 64 bit czy 32 jak 32 to zmień na 64 druga rzecz czy biblioteki po instalowane choedzi Microsoft Visual cc+ tak tak od 2008 do 2015 to raz czy zaintstalowany najnowszy direct x czy zainstalowane frame worki? Czasami Anty wir zwłaszcza kacperski werjsa free gryzie się z xnicode 3.

win 64, MV c++ mam akurat od 2008, DirectX 11, Microsoft Framework 4.6 (nw nawet co to xd).

Antywirusa mam Avasta, jak wrócę z pracy to zobaczę, może rzeczywiście wyłączenie go coś pomoże ;p

Witam . No niestety jeżeli masz win 7 to możesz się spodziewać podobnego komunikatu nie tylko w BDO ale np: w Aion ( na szczęście tu istnieje jeszcze opcja "napraw instalke" lecz proces jest długi i nie zawsze działa ) . Co do problemu dotyczącego BDO to konflikt powstaje z winy windy 7 nie gry ( coś nadpisało pliki i dlatego taki syf jest ) . Przeszukałem dla ciebie fora i znalazłem 2 extremalne wyjścia ...