Problem z Galaxy s4 Pomocy mmorpg!

Witam :)

A wiec problem przedstawia się następująco :

Podczas korzystania z mojego galaxy s4 ekran działa normalnie i się " nie wygasza" natomiast jeżeli tylko odrobinę przysłonie palcem lub czymkolwiek górna część telefonu tam gdzie znajduje się kamerka z przodu ekranu telefon natychmiast wygasza się .

Co mam robić ? gdzie ustawić , co i jak, jestem kompletnie zielony w tych sprawach a nie będę przecież wiecznie uważać żeby nie przesłonić tych kamerek u góry telefony ;/

P.S Proszę o administrację o przeniesienie tematu jeżeli znajduje się w złym dziale .:)

Gdzieś o tym słyszałem, tzn. pewny nie jestem, ale lepsze to niż nic :)

Możliwe, że to pewna opcja na oszczędzenie baterii, system wykrywa dostęp światła za pomocą aparatu, jeśli po prostu go nie ma to wygasza automatycznie telefon, mowa tu np. o prostym chowaniu telefonu do kieszeni, żeby nie czekać automatycznie wyłącza ekran aby oszczędzać baterie, poszperaj w ustawieniach możliwe, że będzie to w opcjach dotyczących ekranu, baterii bądź aparatu.

Też tak myślę ale niestety nigdzie w opcjach nie mogę tego odszukać ;/ przeszukałem już wszystkie po kilka razy ;/ wiec albo jestem nieudolny albo po prostu tego nie mogę znaleść dzięki za chęci ale niestety problem dalej pozostaje :(

OK TEMAT ROZWIĄZANY !!

stwierdziłem ze po prostu skasuje kilka zbędnych plików z telefonu i pomogło :) nie wiem jak ale już problem znikł :) wystarczyło zwykłe zwiększenie wolnej pamięci w telefonie :)

Temat rozwiązany proszę o zamkniecie :)

Zamykam na prośbę autora.

Witam :)

A wiec problem przedstawia się następująco :

Podczas korzystania z mojego galaxy s4 ekran działa normalnie i się " nie wygasza" natomiast jeżeli tylko odrobinę przysłonie palcem lub czymkolwiek górna część telefonu tam gdzie znajduje się kamerka z przodu ekranu telefon natychmiast wygasza się .