Problem z grafiką przy starszych tytułach

Na początku szybko podam parametry lapka: windows 7, procesor intel i3 2,53 ghz, 3 gb ram a krata graficzna nazywa się "intel hd graphics"

Postanowiłem zagrać sobie znowu w Warcrafta II i Starcrafta. Niestety mam problem przy wyświetlaniu grafiki:

clipboard011.png

Nie znam się zbytnio na tym i próbowałem tylko zmienić w ustawieniach wyświetlania z 32 bitów na 16 bitów, ale nic to nie zmieniło. Czy jest możliwość przywrócić to do normy?

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=374126 Poczytaj tutaj :) Mam nadzieję ,że pomoże :)

Działa. Dzięki wielkie. A znasz może coś podobnego do Warcrafta II i Diablo I?

Command & Counquer jest w sumie podobną gierką, a z bardziej hardkorowych RTS to Dune II

Sorki. Źle sformułowałem pytanie. Chodziło mi o łatkę która też usunie ten błąd w Warcrafcie II i Diablo I.

Działa. Dzięki wielkie. A znasz może coś podobnego do Warcrafta II i Diablo I?

Przy problemach z wyświetlaniem grafy w D1 robiłem tak:

1. Uruchomić grę

2. ctrl+alt+del

3. procesy -> wyłączenie procesu explorer.exe

Po zakończeniu gry - aplikacje -> nowe zadanie... -> explorer.exe. Wszystko wraca do normy. Działa, przynajmniej na Win7.

Dobra, nie wiem co się stało. Nie wiem jak, ale odinstalowało mi WIII i SC. Z Warcraftem III problemu nie ma. Ale teraz jak znowu zainstalowałem Starcrafta mam ten sam problem znowu, a rozwiązanie podane przez Vessyra tym razem nie działa, mimo, że wcześniej wszystko było ok -.- nie rozumiem.

Zrób tak jak powiedział n4zArh. To jest najszybszy sposób. Ewentualnie szukaj w necie specjalnych łatek pod wina7

Albo ustaw gre w trybie zgodności z win xp service pack 2,mi w niektórych grach pomagało.

Dobra rozwiązałem problem. Myślę, że w końcu można zamknąć temat.

Na początku szybko podam parametry lapka: windows 7, procesor intel i3 2,53 ghz, 3 gb ram a krata graficzna nazywa się "intel hd graphics"