Problem z kartą graficzną (laptop)

Witam.

Posiadam laptopa Compaq Presario CQ60 130EW:

karta graficzna (zintegrowana) - Geforce 8200M G

procesor - AMD Turion x2 RM-70 2.0 GHz

pamięć RAM - 3GB

płyta - Wistron 303C

więcej info:

Tak jak w temacie problem dotyczy karty graficznej. Strasznie się grzeje... 70-95 stopni jak praktycznie nic się nie robi :P 100-115 (i więcej) podczas grania. I tak gry strasznie zamulają.... kiedyś tak nie było...

Paste wymieniałem jakiś czas temu przy ogólnym czyszczeniu... Procek stracił sporo w temperaturze jednak karta nie... kolega coś mi mówił o taśmie termoprzewodzącej... różni się czymś od pasty? (jestem zielony w tym:P) Czy istnieje możliwość wymiany karty (dokupienia)? Mam nadzieję, że laptop nie jest jeszcze stracony ;) Jakieś pomysły? Z góry dziękuję :)

Miałem CQ60, tylko wyższy model. Ta płyta to zło, nic z nią nie zrobisz - jest po prostu wadliwa i po jakimś czasie grafika się okropnie grzeje. Mi co chwilę się wyłączał z powodu przegrzania nawet jak słuchałem muzyki i używałem przeglądarki...

Tak nawiasem to proponowałbym się go pozbyć i kupić nowy, no chyba że fundusze nie pozwalają.

Muszę Cię niestety zmartwić, swojego sprzedałem na części za jakieś 300zł i to u znajomego... Płytę oddałem mu za darmo, bo miał ich całą stertę w serwisie - właśnie takich przegrzewających się.

Czyli nic nie da się zrobić z tym? :)

Chyba nie da się, trudno :)

Witam.

Posiadam laptopa Compaq Presario CQ60 130EW:

karta graficzna (zintegrowana) - Geforce 8200M G

procesor - AMD Turion x2 RM-70 2.0 GHz

pamięć RAM - 3GB

płyta - Wistron 303C

więcej info:

Tak jak w temacie problem dotyczy karty graficznej. Strasznie się grzeje... 70-95 stopni jak praktycznie nic się nie robi :P 100-115 (i więcej) podczas grania. I tak gry strasznie zamulają.... kiedyś tak nie było...