Problem z kontem

Witam. Postanowiłem przetestować final fantasy xiv przez free triala. Lecz mam problem z kontem. Przy próbie zalogowania się do klienta pokazuje się komunikat.!problewm 2
Spotkał się ktoś z tym problemem?
Dodam tylko że próbowałem robić kilka kont, na żadne nie udało mi się zalogować do launchera. Przy wpisywaniu kody weryfikacyjnego na stronie po zatwierdzeniu go pokazywał się także jakiś błąd związany ze stroną.
Konta pousuwałem. Próbowałem skontaktować się z supportem lecz bez skutku.

Spróbuj może konto zrobić na innej przeglądarce?

Próbowałem, lecz niestety nie pomogło. Poza tym skończyły mi się dostępne maile, usunąłem konta które nie działały ale z tego co widzę musze odczekać 24h aby ponownie użyć maila.

Przy próbie założenia konta, przy weryfikacji mailowej za pomocy wysłanego mi kodu wyskakuje błąd “A technical issue has occurred.
Try accessing the site again. If the issue still has not been resolved, please contact the Square Enix Support Centre.”

Na konto Square Enix mogę sięzalogować, lecz wygląda to tak jakbym nie miał tam dodanego free triala.

Myślę, aczkolwiek moge sie mylić, iz pobrałeś zła instalkę (oczywiście jeśli pobierałeś z oficjalnej strony, a nie STEAM). FF XIV z tego co pamiętam ma osobne instalki dla trial kont. Nie wiem jak to dokładnie działa, ale pamiętam że po zainstalowaniu gry poprzez instaluje trial, gra w launcherze pobiera się tylko do tego contentu na jaki pozwala nam opracowania trial. Czyli o ok. 30gb mniej niż faktycznie zajmuje całą gra. A jak już się zdecydujesz wykupić dodatki i abo, gra automatycznie się zaktualizuje do obecnej wersji, że tak to ujmę.

Edit: https://support.na.square-enix.com/faqarticle.php?id=5382&kid=68516
Tutaj masz oficjalne linki do wszystkich wersji klienta, na samym dole masz ten trialowy.

Nie pomaga… Jak wspomniałem, wyglada to tak jakbym wgl nie miał dodanego free triala do konta.
A co jest najkomiczniejsze support nawet nie odpowiada.

daj spokoj , sam po trialu mialem przerwe i chciałem wrócić z abonamentem ale na nowym kompie to bite 3 dni męczyłem się pisząc emaile oraz logując się bo a to jakiś kod a to coś a support nie odpowiadał .