Witam. A wiec moj problem polega na tym iz nie chca mi sie ladowac wszystkie strony internetowe nic nie moge sciaganc do konca zawsze staje na 98-99% od czasu do czasu pojawia sie napis "Blad polaczenia ssl" ale w Trybie Awryjnym juz wszystko dziala. Dodam ze na drugim laptopie wszystko chodzi bez zarzutu. Jestem zielony w tych sprawach wiec prosze o wyrozumialosc. Laptop jest na systemie : Windows 7 Enterprise 64-bit SP1 . Prosze o szybka pomoc .
Problem z laptopem
W sieci istnieje kilka rozwiązań tego problemu. Zacznijmy od najprostszego, jakim będzie przestawienie zegara systemowego, a konkretnie kalendarza na prawidłową datę. Wyczyść pamięć podręczną i wszystkie ciasteczka w przeglądarce. Uruchom wiersz poleceń systemu Windows i wpisz komendę "ipconfig /flushdns" i naciśnij enter. W opcjach internetowych systemu Windows, znajdź zakładkę "zawartość" i kliknij opcję "wyczyść stan SSL".
Sprawdź także to rozwiązanie:
1. Ustaw widoczność ukrytych folderów.2. Idź do C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts3. Kliknij prawym przyciskiem myszy na pliku hosts i wybierz właściwości, następnie zakładkę bezpieczeństwa.4. A tam kliknij na edycję systemową, upewnij się, że wszędzie jest ustawiona pełna kontrola.5. OK i OK5. Usuń plik hosts.
Inne źródła podają, że mogą Ci pomóc następujące polecenia wpisane w wierszu poleceń systemu Windows:
ipconfig /releaseipconfig /renew
Istnieje możliwość ingerencji programu antywirusowego, spróbuj go tymczasowo wyłączyć. Wina może leżeć też w Twoich ustawieniach proxy. Ostatecznie możesz spróbować tego: http://www.technonsense.com/2014/04/chrome-ssl-error-solution/