Mam problem z logowaniem na Lola . Pisze mi , że serwer jest zajęty , a potem " Wystapil bład logowania , skontaktuj się z supportem league of legends . Nie ogarniam czemu takie coś mi wyskakuje , może ktoś z was miał taki problem i jest mi w stanie pomóc .
Problem z logowaniem
1) Visit the site associated with your region and let me know what error message you receive (if any):
EUW: https://lq.eu.lol.ri...om/login-queue/
EUNE: https://lq.eun1.lol....om/login-queue/
NA: https://lq.na1.lol.r...om/login-queue/
2) Next try logging into this test account (Note: This account is frequently reset and all content deleted. Use it only for testing purposes):
Username: BrentTest
password: brent1
What does it say the summoner name is when you log in? Is this the server you were attempting to access?
If you're logging into the correct server and there were no errors on the website, proceed to the following troubleshooting steps:
1) Make sure your windows clock is synced:
http://www.howtogeek...-v...nd-prompt/
*If you have problems syncing try setting your clock manually as close as possible to the proper time zone and time.
2) Make sure your Internet Explorer Options are properly configured (Updating to IE9 and running the Microsoft fixit file are the most common fixes from that guide):
http://support.leagu...ri...leshooting
3) Turn off Certificates in IE, IE Options > Advanced > Restore Advanced Settings, IE Options > Advanced > Uncheck "Check for server certificate authentication"
If you have a more updated version of Internet Explorer you may have to uncheck these settings instead:
"Check for server certificate revocation"
"Check for publisher's certificate revocation"
"Warn about certificate address mismatch"
4) Disable Peer to Peer transfers from the Gear menu in the top right corner of the Patcher
5) Uninstall Pando Media Booster
6) Verify that Internet Explorer is not set to Offline Mode (You can check this through the File menu in IE)
If your issue still persists after all these steps, another process may be interfering with the smooth operation of League of Legends. Can you please take the time to provide me with a list of your running processes? We have a detailed guide explaining the process here:
Z innego forum
Spróbuj kilka razy, a jeżeli problem będzie dalej się pojawiał to napisz do Supportu.
Napisałem do supportu . Przeinstalowałem go i nic , cały czas ten sam bład nie wiem czemu ; /
Napisałem do supportu . Przeinstalowałem go i nic , cały czas ten sam bład nie wiem czemu ; /
Tak jak kolega pisał ,poczekaj na odpowiedź supportu. Pracuja tam bardzo mili ludzie ktorzy na pewno ci pomoga i wytlumacza
Btw takie przypadki wystepuja kiedy firewall blokuje polaczenie ,mozesz wejsc w Uruchom-->Regedit--> Poszukac Firewala i go wylaczyc co do wylacznaia wpisz w google jesli tak nie umiesz jak wylaczyc firewall w opcjach rejestru.
Więc wyłączyłem firewall ,, ale nic nie pomogło , czekam na odpowiedź supportu . Zobaczymy , jeślii ktoś ma inne pomysły , prosiłbym o ich podanie ; )
To może jeszcze spróbuj wylaczyc anty virusa?
Mam problem z logowaniem na Lola . Pisze mi , że serwer jest zajęty , a potem " Wystapil bład logowania , skontaktuj się z supportem league of legends . Nie ogarniam czemu takie coś mi wyskakuje , może ktoś z was miał taki problem i jest mi w stanie pomóc .