Problem z problem z pamięcią dedykowaną

Witam, mam do was prośbę, kupiłem nowego laptopa (toshiba satellite c70d-b-10u) i mam tam kartę zintegrowaną z prockiem.

Mój problem polega na tym że nie mam pamięci dedykowanej... Nie wiem jak ją odblokować za nic :) nie wiem jaka karta graficzna dlatego podałem model wyżej.

Pisze mi że mam 0.0mb pamięci dedykowanej mimo tego człowiek sprzedający laptopa powiedział że gta5 pójdzie na wysokich (pokazywał na swoim tym samym lapku)

Wie ktoś jak odblokować kartę? proszę o dokładne opisanie bo jestem zielony w tej sprawie.

DODAM ŻE WSZYSTKIE (CHYBA) STEROWNIKI MAM !! nie wykrywa mi żadnych aktualizacji.

@edit - przepraszam za tytuł ale co chwilę odchodzę od lapka i zapomniałem że początek tytułu wpisałem.

Computer > manage > Device manager > Display adapters i tutaj zobacz czy masz ową kartę włączoną.

@edit
Po naszemu powinno być
Mój Komputer > zarządzaj > Menedżer urządzeń > Narzędzia wyświetlania (?)

jeśli to ten model http://www.toshiba.co.uk/laptops/satellite/c70-b/satellite-c70d-b-10u/ to niewydaje mi sie by na wysokich dało rade grać

@up chłopak który mi to sprzedał pokazał co ten laptop potrafi.

ok przeczytałem i ta grafa nie ma własnej pamięci ona używa pamięci Ram

edit:

http://www.notebookcheck.pl/AMD-Radeon-R3.115599.0.html

http://cpuboss.com/cpu/AMD-A4-6210

Twoja karta jest zintegrowana z procesorem, więc nie ma własnej pamięci i korzysta z pamięci ram .

A gość chyba cię zrobił w konia , bo to sprzęt do biura a nie do gier.

Na takowym can you run it pokazuje mi że gta 5 poszłoby ale nie mam tej pamięci.

A gość chyba cię zrobił w konia , bo to sprzęt do biura a nie do gier.

no twłaśnie dlatego mwóei że mi sie niewydaje by na max chodziło bo ja mam

Hp ProBook 455 G2 z A10-5750M z 2 grafikami (integra i zewnętrzna) i mi ledwo działają gry ;)