Witam wszystkich , pisze ten temat poniewaz zauwazylem cos dziwnego , otoz z ciekawosci otworzylem EVERESTA i chcialem zobaczyc jak dzialaja procesory , i tu zauwazylem cos dziwnego, otoz gdy odpale gre lub po prostu robie cos na kompie to jeden rdzen procesora wogole nie jest wykorzystywany , przez co pewnie trace jakas moc kompa, jak widac na zdjeciu jest to pierwszy rdzen, i tu moje pytanie czy da sie jakos to naprawic, pytam bo jestem zielony w tych sprawach , z gory dziekuje i pozdrawiam. ( procesor to itel core 2 quad Q6600 )
Problem z prockiem
Takie pytanie odbiegające od tematu. Grałeś na privie L2 tns?

Dziwne, że nie używa Ci pierwszego rdzenia, bo wiele aplikacji nie wykorzystuje wszystkich rdzeni, ale zwykle skaluje się to przykładowo 1: 100% 2: 100% 3: 60% 4: 0%.
W każdym razie najpierw odpal coś co tego procka używa, przykładowo Orthosa http://sp2004.fre3.com/beta/beta2.htm . Dodatkowo podczas używania Orthosa odpal http://www.almico.com/sfdownload.php SpeedFana, tam możesz zobaczyć dokładnie które rdzenie są używane i jakie są ich temperatury.
Według speedfana to wszystko ladnie pracuje , wiec nie wiem czemu w EVERESCIE bylo pokazane 0% , ale mimo wszystko dzieki za odzew Do Dirtyameno nie gralem na privach w l2
Ale pokazuje, ja widze wszystko Masz 2 rdzenie na kompie
Rdzen 00# Rdzen 0
Rdzen 11# Rdzen 1
= 2 rdzenie
A jezeli twierdzisz ze masz 1 rdzen na kompie to sie grubo mylisz. Ale to jest niewazne czy 1 rdzen wewte czy wewte.
Możesz mieć starszą wersję everesta. Ściągnij najnowszą i zobacz.
Ale pokazuje, ja widze wszystko Masz 2 rdzenie na kompie Rdzen 00# Rdzen 0Rdzen 11# Rdzen 1= 2 rdzenie A jezeli twierdzisz ze masz 1 rdzen na kompie to sie grubo mylisz. Ale to jest niewazne czy 1 rdzen wewte czy wewte.