Problem z prockiem

Witam wszystkich , pisze ten temat poniewaz zauwazylem cos dziwnego , otoz z ciekawosci otworzylem EVERESTA i chcialem zobaczyc jak dzialaja procesory , i tu zauwazylem cos dziwnego, otoz gdy odpale gre lub po prostu robie cos na kompie to jeden rdzen procesora wogole nie jest wykorzystywany , przez co pewnie trace jakas moc kompa, jak widac na zdjeciu jest to pierwszy rdzen, i tu moje pytanie czy da sie jakos to naprawic, pytam bo jestem zielony w tych sprawach , z gory dziekuje i pozdrawiam. ( procesor to itel core 2 quad Q6600 )post-9293-0-23238300-1329511983_thumb.pn

Takie pytanie odbiegające od tematu. Grałeś na privie L2 tns?

warn_ico.png
Offtop.. Max warnów, więc ban 24h - Kubox

Dziwne, że nie używa Ci pierwszego rdzenia, bo wiele aplikacji nie wykorzystuje wszystkich rdzeni, ale zwykle skaluje się to przykładowo 1: 100% 2: 100% 3: 60% 4: 0%.

W każdym razie najpierw odpal coś co tego procka używa, przykładowo Orthosa http://sp2004.fre3.com/beta/beta2.htm . Dodatkowo podczas używania Orthosa odpal http://www.almico.com/sfdownload.php SpeedFana, tam możesz zobaczyć dokładnie które rdzenie są używane i jakie są ich temperatury.

Według speedfana to wszystko ladnie pracuje , wiec nie wiem czemu w EVERESCIE bylo pokazane 0% , ale mimo wszystko dzieki za odzew ;) Do Dirtyameno nie gralem na privach w l2

Ale pokazuje, ja widze wszystko Masz 2 rdzenie na kompie

Rdzen 00# Rdzen 0

Rdzen 11# Rdzen 1

= 2 rdzenie

A jezeli twierdzisz ze masz 1 rdzen na kompie to sie grubo mylisz. Ale to jest niewazne czy 1 rdzen wewte czy wewte.

Możesz mieć starszą wersję everesta. Ściągnij najnowszą i zobacz.

Ale pokazuje, ja widze wszystko Masz 2 rdzenie na kompie Rdzen 00# Rdzen 0Rdzen 11# Rdzen 1= 2 rdzenie A jezeli twierdzisz ze masz 1 rdzen na kompie to sie grubo mylisz. Ale to jest niewazne czy 1 rdzen wewte czy wewte.