Problem z przegladaniem stron

Witam. A wiec moj problem polega na tym iz nie chca mi sie ladowac wszystkie strony internetowe nic nie moge sciaganc do konca zawsze staje na 98-99% od czasu do czasu pojawia sie napis "Blad polaczenia ssl" ale w Trybie Awryjnym juz wszystko dziala. Dodam ze na drugim laptopie wszystko chodzi bez zarzutu. Jestem zielony w tych sprawach wiec prosze o wyrozumialosc. Laptop jest na systemie : Windows 7 Enterprise 64-bit SP1 . Prosze o szybka pomoc .

PS. Doslownie nic nie moge sciagnac filmiki na "Youtube" bufforuja sie do 3 sek i wszystko staje po czym ekran filmiku robi sie czarny.

Może masz jakieś proxy w przeglądarce ustawione. Spróbuj użyć innej przeglądarki i napisz jaki rezultat.

Kontrola rodzicielska :D, a tak na serio to poskanowałbym kompa od wirusów jeśli to problem od niedawna. Skoro w awaryjnym działa to musi byc wina wirusów albo ktoś ci wbija na router po wifi i robi bałagan. Może to poprostu internet radiowy i ci przerywa, ciężko powiedzieć. Obstawiałbym wirusy albo antywirus ktory sie nie dogaduje z systemem.

Mozliwe ze wirusy przeskanuje lapka i odpisze czy cos sie poprawilo.

Sprawdzalem na innych przegladarkach i dalej to samo. To tyczy sie calego laptopa a nie tylko przegladarek

Jeśli skan nic nie pomoże to wklej zawartość pliku C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts

Teraz laptop zgubil sterowniki od touchpada i klawiatury po odinstalowaniu i zainstalowaniu ponownie dalej nie widzi sterownikow i nie dziala touchpad i klawiatury. Pisze z telefonu. # For example:

#

# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server

# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.

# 127.0.0.1 localhost

# ::1 localhost

Czyli złapałes wirusa. A na przyszłość zawsze warto zpingować do routera i np. wp.pl, wtedy mniej wiecej widac czy to wina połączenia czy juz cos innego.

Polecam http://www.dobreprogramy.pl/AdwCleaner,Program,Windows,38865.html