Problem z routerem

W tych sprawach jestem całkowicie zielony więc kieruję się do was. Tydzień temu podpisałem umowę na internet, pierwszy raz w życiu bo wynajmuję mieszkanie na siebie i po prostu musiałem. Podpisałem z TV Sat 364 Widzew, całe osiedle ma u nich bo tylko skrzynka jest na nich. Gdy podpisałem umowę to zarejestrowałem numer MAC jednego laptopa na wifi nie miałem czasu. Wczoraj poszedłem tam drugi raz, kupiłem Router Wifi. Facet zarejestrował numer Routera w sieci, bazie no nie wiem jak to nazwać. I podobno miałem tylko zainstalować oprogramowanie z płyty i miało być Ok. Z płyty mi nie zadziałało, wyskoczył jakiś błąd wiec zrobiłem to przez przeglądarkę. I ogólnie sieć wifi jest. Na tym laptopie, który wcześniej rejestrowałem działa i jest normalnie internet. Ale niestety na drugim laptopie lub telefonach łapie sieć, ale nie ma dostępu do internetu. Aby korzystać z drugiego laptopa to działa tylko i wyłącznie przez kabel (z routera do laptopa). Jak to naprawić aby było poprawnie? Router to TP Link TL WR841N

A próbowałeś wyłączyć filtrowanie po adresie MAC?

Powinno to być w Wireless - Wireless MAC Filtering i dajesz Disabled

Jak mówiłem, wszystko robiłem z przeglądarki bo z płyty wyskakuje komunikat typu "Problem z połączeniem". Filtrowanie adresów MAC jest wyłączone. I w tej zakładce mam Reguły filtrowania. Tam zaznacza się konkretne MAC, które nie mogą korzystać lub konkretne, które mogą. Ale filtrowanie jest wyłączone więc nie muszę tam nic robić, tak? Ktoś mi pomoże?

Najlepiej zadzwoń do admina z ich sieci i zapytaj, każda sieć może mieć jakieś zabezpieczenia przed czymś takim, tutaj może być wiele opcji do przetestowania:/

Admin przez telefon mi nie pomoże. A jego pomoc osobista kosztuje 50 zł ... Żadnych zabezpieczeń nie powinno być, powinien działać. Ktoś może wie?