Problem z zadaniem

Witam wszystkich!

Wiem, że mogę w tej chwili wyglądać jak desperat ale... po prostu potrzebuję pomocy.

W szkole (kierunek Technik Budownictwa) dostałem za zadanie napisać pracę kontrolną (bez której nie ma mowy o promocji do wyższej klasy) na temat: "Skład dokumentacji projektowej - rozpocznij od prac przygotowywawczych".

I tu pojawiają się schody... jutro mam ostatni dzień na złożenie pracy a internet świeci przede mną pustkami - kompletnie nic nie mogę na ten temat znaleźć.

Muszę napisać tekst na jakieś 5 stron - ale nie chcę, żeby ktoś go za mnie napisał. Wystarczy jakiekolwiek info dotyczące tematu.

Z góry dziękuję - i to bardzo.

Tak to jest jak się bierze za takie prace na ostatnią chwilę. Nie znam się na budownictwie, ale może nakieruję Cię, gdy Ci mniej więcej powiem jak ja piszę dokumentację projektów z programowania.

Ogólnie Twój plan to taki mój dokument projektowy, który tworzy się przed przystąpieniem do tworzenia programu, a zawiera on mniej więcej

1.Tytuł (standard :D)

2.Analiza problemu (opis mniej więcej co program ma robić)

3.Specyfikacja zewnętrzna (opis UI, interakcji użytkownika z programem i take tam :D)

4.Specyfikacja wewnętrzna:

Struktura programu (w przypadku np C++, Java, czy innych obiektowych języków programowania trzeba tu opisać najważniejsze klasy oraz hierarchię klas, co po czym dziedziczy i inne takie gówna)

algorytmy(opis algorytmów jakie zastosuję w programie).

5.Plan pracy (czyli tutaj planuję sobie co i kiedy będę implementować).

Jeszcze zanim przystąpię do pisania dokumentu projektowego projektuję program na kartce, rozrysowuję diagram klas, zastanawiam się jak je rozplanować. Opracowuję algorytmy (taki pseudokod), dokonuję kilku obliczeń, aby sprawdzić, czy to co planuję ma sens i jest optymalne, a dopiero potem przystępuję do pisania specyfikacji.