Problemy z internetem * Ciąg dalszy *

Hej,

kilka tygodni temu na łamach hydeparku zadałem kilka pytań nt internetu, natomiast niestety pojawiły się nowe problemy.

Otóż
studiuję w Holandii i aby uniknąć płacenia chorych cen za internet, zdecydowałem się składać z sąsiadami na jeden abonament. Wcześniej korzystało z tego internetu 5 osób, teraz korzysta 6 i pojawiły się spore problemy, bo cały czas kogoś "wywala" z internetu. Router jaki posiadamy to Zyxel P-2812HNU-F1.

Pytanie brzmi, czy zakup innego routera rozwiąże ten problem? Czy niestety muszę się szarpnąć na dość drogi w tym zacofanym miejscu internet?

Pozdrawiam

Pomysl. Jedno łączę podzielone na 6 osob. Ja uzywam na dwie osoby tp-linka TD-W8901G czyli bardzo stary model i net hula az milo. Zaś jak przyjedzie rodzina i zaczna wszyscy korzystac jednoczesnie? Co sie dzieje? Muli, albo rozlacza. Pomysl nad zmiana neta, a nie routera. Zgadaj sie z kims i skladaj sie na abonament max w 3 osoby.

Być może to przeciążenie, bądź za dużo urządzeń jest podłączonych do routera. Zróbcie małe testy polegające na odłączeniu jednej osoby od routera, jeżeli problem się pojawia to znów odłączcie kolejną osobę i do skutku.

Pozdrawiam.

Dzięki za odpowiedzi.

WesołyKmiotek odpuść sobie żałosne komentarze rzędu "pomyśl". Moje pytanie brzmiało czy zmiana routera jest w stanie to zmienić.

Wygląda na to że niestety muszę się szarpnąć :(

Raczej urządzenie jest za słabe. U mnie nie raz są podłączone (kablem) 2 PC, 2 laptopy (WiFi), 2 telefony (WiFi) i chodzi tak samo jak chodził.

Ale mało się na tym znam.

Hej,

kilka tygodni temu na łamach hydeparku zadałem kilka pytań nt internetu, natomiast niestety pojawiły się nowe problemy.

Otóż