Procesor

Witam

Posiadam płytę główną MSI G41M-P28 i procesor Pentium Dual-Core E6600 2x3.06

Planuję wymienić procesor na lepszy bo niestety Wildstar na FULL LOW z małymi "cięciami" to żadna przyjemność.

Niestety jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem jakie procesory obsługuje moja płyta głowna, nie wiem nawet czego mam szukać.

Interesuje mnie procesor i5 lub i7 ale nie mam pojęcia czy on pasuje do mojej płyty, szukałem w google ale bez rezultatu.

Czy orientujecie się jakie procesory obsługuje moja płyta ?

Będę bardzo wdzieczny za jakąkolwiek pomoc.

Obsługa procesorów z serii Intel® Core 2 Quad/Core 2 Duo dla gniazda LGA775.

Źródło: http://pl.msi.com/product/mb/G41M-P28.html#?div=Detail

Dzięki wielkie, rozumiem że o i5/i7 mogę zapomnieć na tej płycie?

Kwestia jest taka... ile masz do wydania na procesor (oraz ewentualną płyte i ram).

Ogólnie dobrze jak byś podał tez resztę sprzętu...

Planuje przeznaczyć na procesor coś w granicach 800-1000zl

Ramy mam Kingstona 8GB i karta graficzna Geforce GTS 450 1gb

Tak jak XarduneK mowi, tutaj raczej nic nie zrobisz. Opcja jedyna to jakis quad i OC ale to wiesz....

Ram ddr2?? czy ddr3

napisz jaki zasilacz jeszcze masz i ewentualnie bude.

zasilacz 450W ale jakiej firmy to nie wiem, mam ddr3

OC wchodzi w gre czy nie bardzo?

Pisałem że jestem laikiem, nie wiem co to OC ;p ogólnie zależy mi na jak najlepszym procesorze do gier MMO

Wiec takie cos: http://www.esc.pl/build.php?edit=1&products_id=57882

Pozwoliłem sobie dac chlodzenie na proca bo wiadomo jak to BOXowe. Looknij jeszcze jaki dokładnie masz zasilacz i napisz tutaj :P

Nie chce mi się kompa odkręcać by zerknąć ;p ale dzięki za rady, chyba dobrym pomysłem będzie wymiana również płyty na lepszą

Musisz wymienic jeśli chcesz miec lepszy procek bo stara płyta nic ciekawego nie obsługuje. Zbieraj teraz kase na grafike i bedzie git. Pozdrawiam :)

Witam

Posiadam płytę główną MSI G41M-P28 i procesor Pentium Dual-Core E6600 2x3.06