Procesor

Siema, właśnie z ciekawości sprawdzałem czy najnowszy COD pójdzie na moim jak myślałem słabym sprzęcie. O dziwo stronka cyri.systemrequirementslab stwierdziła iż pójdzie. Od nowa polubiłem mój komputer! Ale nie o tym chciałem mówić. Wyskoczyło mi że mam procesor 1.81 GHz Performance Rated at: 3.258 GHz o czym wiedziałem. Lecz co oznacza to 1,8 Ghz a co 3000+ przy AMD Athlon™ 64 Processor 3000+ ??

Zaznaczam że nie znam się zbyt dobrze na tych sprawach i gdy przy jakiejś grze widziałem wymagane 3 Ghz to dawałem sobie spokój, myśląc że ja mam 1.8...

Zle skumalem posta. Gr ci ruszy. Zalezy tez jaka masz grafe i ilosc ramu.

Siema, właśnie z ciekawości sprawdzałem czy najnowszy COD pójdzie na moim jak myślałem słabym sprzęcie. O dziwo stronka cyri.systemrequirementslab stwierdziła iż pójdzie. Od nowa polubiłem mój komputer! Ale nie o tym chciałem mówić. Wyskoczyło mi że mam procesor 1.81 GHz Performance Rated at: 3.258 GHz o czym wiedziałem. Lecz co oznacza to 1,8 Ghz a co 3000+ przy AMD Athlon™ 64 Processor 3000+ ??Zaznaczam że nie znam się zbyt dobrze na tych sprawach i gdy przy jakiejś grze widziałem wymagane 3 Ghz to dawałem sobie spokój, myśląc że ja mam 1.8...

Też się kiedyś zastanawiałem. i usłyszałem odpowiedź. To jest procesor dwurdzeniowy, tak? Jeżeli tak, to w nazwie masz tam tak jak pisałeś +3000, czy +6000. A pisze Ci 1,8Ghz. To słyszałem, że to po porostu pisze Ci częstotliwość jednego rdzenia, 1,8Ghz, a gry które mają po 2,8, czy 3,0Ghz mogą Ci chodzić.

+3000; +6000 itd. to modele procesorów, nie taktowanie rdzeni. Prawidłowa wartość pokazywana jest podczas uruchamiania komputera bądź w systemie. Słowem: jeżeli gra wymaga 3GHz, a ty masz 2x1.8 to będzie działać.

Aha. Bardzo dziękuje za udzielone informacje. Temat do zamknięcia.