Progamy do edycji filmów

Witajcie (ponownie)

Szukam programu do edycji filmów. Nie mówię tutaj o jakiś programach gdzie można tylko połączyć klatki i dodać muzyczkę. Chodzi mi o profesjonalne programy, gdzie z filmem można zrobić dosłownie wszystko. Przeglądałem strony różne i ceny programów i jestem dosłownie z szokowany. Ceny wahają się od 150 do... 10 tysięcy złoty! Ja szukam dobrego programu w granicy 400 zł. Jak na razie wypatrzyłem "Sony Vegas" oraz "Adobe Premiere Elements".

Może ktoś się zna na tym lepiej odemnie? Nie jestem początkujący, ale profesjonalista też ze mnie żaden. Najlepiej by było gdyby program był w wersji polskiej, ale nie będę płakał jak będzie w angielskiej. (mój angielski opiera się głównie na czytaniu ze zrozumieniem questów w grach i pomocy windows.)Chciałbym usłyszeć wasze propozycje co do programów, może znacie jakiś lepszy.

Pozdrawiam Taslam.

Adobe After Effects jest mega, ale cena jest wysoko, chyba, że zaspokoisz się starszą wersją aplikacji, te można trafić znacznie taniej.

Jeśli chcesz zobaczyć przykładowe efekty pracy z tym programem, to tu masz fajne tutki:

http://www.videocopilot.net/tutorial/

Ten programik znam, bawiłem się w nim, ale uważam go raczej za program do robienia efektów, przejść, wejść, wyjść itp. itd :)

Do robienia wejść, przejść to on raczej nie jest.

Jest naprawdę wiele poradników co w tym programie można zrobić i przejścia to to nie są.

Próbowałem go używać ale za trudny, albo to ja nie mam takiego skilla.

Sam sony vegas mi wystarcza ale za dużo się w nim nie zrobi.

Jednak proponuję Ci zagłębić się w After Effects'a ^^

Adobe After Effects jest ciut za drogi jak na mój budżet :). A nie chce piracić, bo fakt mogę ściągnąć go i znaleźć jakiegoś cracka, ale nie chce.

A starsze wersje nie mają bardzo dużej ilości opcji jak te nowsze.

Witajcie (ponownie)