Programista poszukuje: Grafików 2D i 3D

Witam,

Jak w temacie, jestem studentem informatyki. Na zaliczenie muszę oddać projekt - grę komputerową.

Jako, że bozia poskąpiła mi talentu, a zarazem mam smykałkę do programowania. Dlatego właśnie poszukuję ludzi, którzy radzą sobie z tworzeniem tekstur, modelowaniem i animowaniem modeli 3D.

Jeśli chodzi o projekt, jak na razie mam już ogólny zarys całej produkcji, i stworzone podstawy (sterowanie postacią, prosty system walki)

Cała gra tworzona jest na silniku Unity 3D.

Jeżeli zgłosi się ktoś, i praca będzie nam szła, przewiduję rozwijanie projektu dalej niż tylko na zaliczenie przedmiotu, gdyż widzę w nim po prostu potencjał.

Co do szczegółów, nie będę tutaj opowiadał o wszystkim, bo szkoda waszego czasu na czytanie.

Jeśli ktoś jest zainteresowany zapraszam na priv.

Pozdrawiam,

mamba.

PS. z góry przepraszam jeżeli nie w tym dziale, ale nie znalazłem odpowiedniejszego

W ostateczności możesz skorzystać z gotowych, darmowych modeli umieszczonych w internecie :P

Kontakt? : )

Siemka.

Zainteresowałeś mnie. Lecz

- Unity 3d ? srsly? może i jest darmowy i prosty lecz graficznie nie ma potencjału który by MNIE osobiście zadowalał. Wolałbym Unreal Engine 4 który już sam osobiście ogarniam całkiem nieźle.
i który jest prostszy oraz ma większy potencjał.

by szukać grafików myśle że lepszym miejscem jest behance
Tu masz mój profil www.behance.net/ganseki

Chętnie poznam twój pomysł na gre. ;)
Ale wyślij mi PW na behance proszę.

Użytkownik pewnie ma to już za sobą wiec to taki offtop myślę.

A jak nie to na którym roku studiów takie zaliczenia są?

- Unity 3d ? srsly? może i jest darmowy i prosty lecz graficznie nie ma potencjału który by MNIE osobiście zadowalał. Wolałbym Unreal Engine 4 który już sam osobiście ogarniam całkiem nieźle.i który jest prostszy oraz ma większy potencjał.

UE4 nie jest darmowy.