Project Reality (BF:2 MOD)

Witam,

Piszę ten temat ponieważ chcę zareklamować wspaniałą grę - grę bo z modyfikacją to ma to tyle wspólnego co to, że opiera się na silniku innej gry.

Project Reality to gra wojenna, której akcja rozgrywa się w czasach współczesnych. Gracz, jako żołnierz jednej z dwunastu stron: Armii Stanów Zjednoczonych, Korpusu Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych, Brytyjskich Sił Zbrojnych, Kanadyjskich Sił Zbrojnych, Bundeswehry, Sił Obronnych Izraela, Chińskiej Armii Ludowo-Wyzwoleńczej, fikcyjnej Koalicji Środkowowschodniej (MEC), Hamasu, talibów, irackich powstańców, Rosyjskich Sił Zbrojnych lub partyzanckiej milicji, może walczyć na ponad dwudziestu mapach, zlokalizowanych na Bliskim i Dalekim Wschodzie oraz w rejonie Kaukazu. W opracowaniu są również: Australijskie Siły Samoobrony, Armia Francuska, Wojsko Polskie, Norweskie Siły Zbrojne, Holenderskie Siły Zbrojne, Blackwater Worldwide oraz afrykańscy partyzanci. Do frakcji tworzone są odpowiednio nowe mapy.

Podstawowym elementem gry jest piechota, jednak w grze dostępne są liczne pojazdy, m.in. transportery opancerzone, czołgi, śmigłowce czy samoloty.

Tryby gry

W grze występuje sześć trybów rozgrywki: Advance and Secure v2, Advance and Secure v3, Insurgency, Skirmish, Command and Control oraz Training.

Celem trybu Advance and Secure v2 (AAS v2, z ang. "Postępuj i zdobywaj") jest przejęcie kontroli nad wyznaczonymi punktami kontrolnymi znajdującymi się na mapie. Punkty te należy przejmować w określonej kolejności, co ma symulować przesuwanie się linii frontu. W trybie tym, zwycięża ta drużyna, która przejmie kontrolę nad wszystkimi lub większością punktów kontrolnych bądź spowoduje znaczne straty po stronie nieprzyjaciela.

Tryb Advance and Secure v3 jest zbliżony do trybu AAS v2, jednak punkty kontrolne są w nim losowo wybierane na początku rozgrywki, w przeciwieństwie do trybu AAS v2, gdzie punkty te są z góry określone.

Vehicle Warfare (z ang. "Działania zbrojne pojazdów") to tryb zbliżony do AAS, jednak skoncentrowany na działaniach wojsk pancernych, a nie jak w przypadku pozostałych trybów – piechocie. Związane z tym jest usunięcie niektóych aspektów gry (m.in. budowa posterunków frontowych) oraz pojawianie się na mapach bardzo dużej ilości pojazdów.

Tryb Insurgency (z ang. "Powstanie") symuluje walkę asymetryczną. W trybie tym wojska koalicji muszą odnaleźć i zniszczyć ukryte przez powstańców składy z bronią i amunicją. Koalicja uzyskuje informacje dotyczące przybliżonego położenia składów broni poprzez aresztowanie lub zabicie rebeliantów. Warunkiem zwycięstwa wojsk koalicji jest zniszczenie dziesięciu składów amunicji. Powstańcy zwyciężają, gdy uda im się zadać znaczne straty wojskom koalicji, zanim ta zniszczy ich składy broni.

Skirmish (z ang. "Potyczka") to uproszczony tryb AAS, przeznaczony dla mniejszej liczby graczy. W trybie tym nie występują pojazdy, a teren, na którym toczy się walka, jest znacznie zmniejszony.

Command and Control (CnC, z ang. "Dowódź i kontroluj") jest trybem najbardziej swobodnym. Celem obu stron jest wzniesienie i ufortyfikowanie czterech posterunków frontowych oraz jednoczesne zdobycie i zniszczenie nieprzyjacielskich posterunków frontowych. W trybie CnC zwycięża ta drużyna, której uda się przejąć kontrolę nad całym obszarem walki, poprzez wniesienie wszystkich czterech posterunków, oraz zdobycie wszystkich nieprzyjacielskich fortyfikacji, lub zada przeciwnikowi znaczne straty.

Ostatnim trybem gry jest Co-Operative (z ang. "Kooperacja"), w którym gracze walczą przeciwko sterowanym przez komputer przeciwnikom. Tryb przeznaczony jest głównie do zapoznania się ze sprzętem, bronią i pojazdami dostępnymi w grze oraz pozwala na grę jednoosobową. Na potrzeby tego trybu wprowadzono liczne uproszczenia, np. znacznie skrócono czas odradzania się graczy i pojazdów, a limity określające maksymalną liczbę graczy ze specjalistycznym uzbrojeniem (np. karabinem wyborowym) zniesiono.

Większość map w grze dostępna jest w kilku trybach rozgrywki.

Realizm

Główną zmianą względem oryginalnego Battlefielda 2 jest znacznie zwiększony realizm gry. Osiągnięto go, poprzez ograniczenie do minimum liczby informacji wyświetlanych na HUD, poprawę balistyki, zwiększenie zasięgu i siły rażenia broni, znaczne zwiększenie pola widzenia, wprowadzenie kilkuosobowej załogi do pojazdów, modyfikację systemu leczenia oraz szereg zmian mających na celu spowolnienie rozgrywki (np. wydłużenie czasu przeładowania broni, usunięcie możliwości odradzania się w punktach kontrolnych czy wprowadzenie map o dużej powierzchni 1 do 16 km²).

Wybaczcie, że "cytuję" wikipedie ale trochę zalatany jestem ;p. Od siebie mogę powiedzieć, że gra po prostu rządzi! Jakby co to można mnie spotkać na serwerach: South Ural, HOG Muttrah 24/7, GamingAU. Mój nick: [PIES]Boberczus

Mogę także zaproponować późniejsze członkostwo w klanie: PIES - Polish Infrantry Elite Squad.

www.realitymod.com

To ja powiem tylko ze istnieje taka gra jak ArmA 2. Ktore daje te same efekty(a nawet wiecej) niz BF2 i mod do niego :).

Powiem wiecej... PR bedzie tez na ArmA2 :).

Powiem jeszcze wiecej. Do ArmA 2 tez jst mod. Nazywa sie Advanced Combat Environment - ACE 2. I on juz na maxa uralnia gre. Dajmy na to taki szczegół jak tankowanie samolotow w powietrzu :). Albo stopery do uczu by nie ogłuchnąć.

Ale wracajac do tematu. Potrzebuje samej podstawki BF2 czy dodatki tez?

@UP Co jest lepsze ArmA2 czy ArmA3?.

@UP Co jest lepsze ArmA2 czy ArmA3?.

Nie ma ArmA 3 jest dodatek do ArmA 2, Operation Arrohwead. Teraz wymagany by grac na sieci ;)

Żeby zagrać w projekt reality BF2 nie jedyne co potrzebujesz to 40zł na grę, a żeby zagrać w ArmaII potrzebujesz 120zł na grę i dodatek. Do tego w ArmaII nie da się pograć bez ekipy. W BF2 PR na każdym serwerze bardzo szybko tworzą się zespoły po 6 osób z łatwą komunikacją głosową.

Nie ma ArmA 3 jest dodatek do ArmA 2, Operation Arrohwead. Teraz wymagany by grac na sieci

To arma jest płatną grą czy nie ?.BO słyszałem że jest coś płatne

Żeby zagrać w projekt reality BF2 nie jedyne co potrzebujesz to 40zł na grę, a żeby zagrać w ArmaII potrzebujesz 120zł na grę i dodatek. Do tego w ArmaII nie da się pograć bez ekipy. W BF2 PR na każdym serwerze bardzo szybko tworzą się zespoły po 6 osób z łatwą komunikacją głosową.

Podstawka arma 2 kosztuje 59zl :) tyle samo kosztuje dodatek. Co do ekipy. Masz to samo co w ArmA. Grajac tryb domi mozesz dolaczyc do zespolu. albo poszukac na polskich forach ludzi ktorzy graja wspolnie. To nie jest zaden problem. Wystarczy miec odwage :). Na polskiej scenie jest sporo zespolow grajacych coopowo. COSA, A2C, CFOG, ACPL i jeszcze troche. :)

Dobrym powodem by grać w PR a nie ARMA II (obie gry co prawda baaaardzo dobre) są także wymagania. Arma ma nieporównywalnie większe wymagania od PR'a, a co za tym idzie - mniej graczy (poprawcie mnie jak sie mylę bo nigdy nie grałem w ARMA na multi ;)). Jako że nie mam ARMY - jest za droga aktualnie, pocinam sobie w PR'a :), moim zdaniem jedna z najlepszych strzelanek w jakie w życiu grałem.

Oczywiście Battlefild2 sam w sobie jest wyśmienitą grą. Powtarzam! Grą, a nie stymulatorem pola walki.

Albo stopery do uczu by nie ogłuchnąć.

Stopery do uczu? pierwsze słyszę.

Dobrym powodem by grać w PR a nie ARMA II (obie gry co prawda baaaardzo dobre) są także wymagania. Arma ma nieporównywalnie większe wymagania od PR'a, a co za tym idzie - mniej graczy (poprawcie mnie jak sie mylę bo nigdy nie grałem w ARMA na multi ). Jako że nie mam ARMY - jest za droga aktualnie, pocinam sobie w PR'a , moim zdaniem jedna z najlepszych strzelanek w jakie w życiu grałem.

to jest mod... a nie gra także szanse że mod osiągnie większą ilośćgraczy od army jest niewykonalne...

btw mi się podoba forgotten hope do BF 2 ^^

Jest jeszcza jedna znacząca różnica pomiędzy ARMA 2 ACE 2 a PR, mianowicie chodzi o to, że PR jest nastawiony na walkę PVP a ACE 2 na COOP, osobiście uważam to pierwsze za lepsze ;)

Stopery do uczu? pierwsze słyszę.

Zwane inaczej zatyczkami do uszow. Gdy masz w reku M249 czy M60 albo inny ciezki karabin maszynowy i trzymasz reke na spuscie to mozna ogłuchnąć. To samo tyczy sie Wystrzalów z czolgów czy armat. Bez tego mozna stracic przytomnosc. Szczegolnie jak jestes blisko wystrzalu albo nie daleko miejsca eksplozji. To tak jakby ktos ci jebnol stereo :D. W sensie 2 otwartymi dłońmi po uszach. Automatycznie tracisz przytomnosc/rownowage.

Co do gry PvP czy CooP. To juz kwestia gustow. Sa servery PvP w ArmA 2. Ale nie stoja one juz na Modzie ACE :).

Faktem jest ze ArmA 2 ma znacznie wieksze wymagania od BF2 :D. Bez PORZĄDNEGO 2 rdzeniowego kompa gra nie bedzie plynna :).

Ale za to w samej grze dostaje edytor to robienia wlasnych misji jak i narzędzie do robienia modow :).

Oczywiscie spolecznosc ArmA nie jest mala. Nawet w Polsce. I my zrobilismy turniej zwany VB z wykorzystaniem ACE Moda :)

http://www.youtube.com/watch?v=CkYlTLLYgVo

http://www.youtube.com/watch?v=5I_9UVzF4vg

Witam,

Piszę ten temat ponieważ chcę zareklamować wspaniałą grę - grę bo z modyfikacją to ma to tyle wspólnego co to, że opiera się na silniku innej gry.

Project Reality to gra wojenna, której akcja rozgrywa się w czasach współczesnych. Gracz, jako żołnierz jednej z dwunastu stron: Armii Stanów Zjednoczonych, Korpusu Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych, Brytyjskich Sił Zbrojnych, Kanadyjskich Sił Zbrojnych, Bundeswehry, Sił Obronnych Izraela, Chińskiej Armii Ludowo-Wyzwoleńczej, fikcyjnej Koalicji Środkowowschodniej (MEC), Hamasu, talibów, irackich powstańców, Rosyjskich Sił Zbrojnych lub partyzanckiej milicji, może walczyć na ponad dwudziestu mapach, zlokalizowanych na Bliskim i Dalekim Wschodzie oraz w rejonie Kaukazu. W opracowaniu są również: Australijskie Siły Samoobrony, Armia Francuska, Wojsko Polskie, Norweskie Siły Zbrojne, Holenderskie Siły Zbrojne, Blackwater Worldwide oraz afrykańscy partyzanci. Do frakcji tworzone są odpowiednio nowe mapy.

Podstawowym elementem gry jest piechota, jednak w grze dostępne są liczne pojazdy, m.in. transportery opancerzone, czołgi, śmigłowce czy samoloty.

Tryby gry

W grze występuje sześć trybów rozgrywki: Advance and Secure v2, Advance and Secure v3, Insurgency, Skirmish, Command and Control oraz Training.

Celem trybu Advance and Secure v2 (AAS v2, z ang. "Postępuj i zdobywaj") jest przejęcie kontroli nad wyznaczonymi punktami kontrolnymi znajdującymi się na mapie. Punkty te należy przejmować w określonej kolejności, co ma symulować przesuwanie się linii frontu. W trybie tym, zwycięża ta drużyna, która przejmie kontrolę nad wszystkimi lub większością punktów kontrolnych bądź spowoduje znaczne straty po stronie nieprzyjaciela.

Tryb Advance and Secure v3 jest zbliżony do trybu AAS v2, jednak punkty kontrolne są w nim losowo wybierane na początku rozgrywki, w przeciwieństwie do trybu AAS v2, gdzie punkty te są z góry określone.

Vehicle Warfare (z ang. "Działania zbrojne pojazdów") to tryb zbliżony do AAS, jednak skoncentrowany na działaniach wojsk pancernych, a nie jak w przypadku pozostałych trybów – piechocie. Związane z tym jest usunięcie niektóych aspektów gry (m.in. budowa posterunków frontowych) oraz pojawianie się na mapach bardzo dużej ilości pojazdów.

Tryb Insurgency (z ang. "Powstanie") symuluje walkę asymetryczną. W trybie tym wojska koalicji muszą odnaleźć i zniszczyć ukryte przez powstańców składy z bronią i amunicją. Koalicja uzyskuje informacje dotyczące przybliżonego położenia składów broni poprzez aresztowanie lub zabicie rebeliantów. Warunkiem zwycięstwa wojsk koalicji jest zniszczenie dziesięciu składów amunicji. Powstańcy zwyciężają, gdy uda im się zadać znaczne straty wojskom koalicji, zanim ta zniszczy ich składy broni.

Skirmish (z ang. "Potyczka") to uproszczony tryb AAS, przeznaczony dla mniejszej liczby graczy. W trybie tym nie występują pojazdy, a teren, na którym toczy się walka, jest znacznie zmniejszony.

Command and Control (CnC, z ang. "Dowódź i kontroluj") jest trybem najbardziej swobodnym. Celem obu stron jest wzniesienie i ufortyfikowanie czterech posterunków frontowych oraz jednoczesne zdobycie i zniszczenie nieprzyjacielskich posterunków frontowych. W trybie CnC zwycięża ta drużyna, której uda się przejąć kontrolę nad całym obszarem walki, poprzez wniesienie wszystkich czterech posterunków, oraz zdobycie wszystkich nieprzyjacielskich fortyfikacji, lub zada przeciwnikowi znaczne straty.

Ostatnim trybem gry jest Co-Operative (z ang. "Kooperacja"), w którym gracze walczą przeciwko sterowanym przez komputer przeciwnikom. Tryb przeznaczony jest głównie do zapoznania się ze sprzętem, bronią i pojazdami dostępnymi w grze oraz pozwala na grę jednoosobową. Na potrzeby tego trybu wprowadzono liczne uproszczenia, np. znacznie skrócono czas odradzania się graczy i pojazdów, a limity określające maksymalną liczbę graczy ze specjalistycznym uzbrojeniem (np. karabinem wyborowym) zniesiono.

Większość map w grze dostępna jest w kilku trybach rozgrywki.

Realizm

Główną zmianą względem oryginalnego Battlefielda 2 jest znacznie zwiększony realizm gry. Osiągnięto go, poprzez ograniczenie do minimum liczby informacji wyświetlanych na HUD, poprawę balistyki, zwiększenie zasięgu i siły rażenia broni, znaczne zwiększenie pola widzenia, wprowadzenie kilkuosobowej załogi do pojazdów, modyfikację systemu leczenia oraz szereg zmian mających na celu spowolnienie rozgrywki (np. wydłużenie czasu przeładowania broni, usunięcie możliwości odradzania się w punktach kontrolnych czy wprowadzenie map o dużej powierzchni 1 do 16 km²).

Wybaczcie, że "cytuję" wikipedie ale trochę zalatany jestem ;p. Od siebie mogę powiedzieć, że gra po prostu rządzi! Jakby co to można mnie spotkać na serwerach: South Ural, HOG Muttrah 24/7, GamingAU. Mój nick: [PIES]Boberczus

Mogę także zaproponować późniejsze członkostwo w klanie: PIES - Polish Infrantry Elite Squad.

www.realitymod.com