Project: Xeno

Witam, chciałbym przedstawić wam mój projekt, który będzie znajdował się w uniwersum Obcego (zwłaszcza drugiej części). Gaming-ową stroną Aliena interesuję się już od bardzo dawna, ale od nie dawna zacząłem bawić się w tworzenie własnej gry(wcześniej jedynie tworzyłem mapy do moda Aliens: Killing Floor, gdzie najbardziej dumny jestem z KF-A-HadleysHope). Pytanie tylko czy nie rzucam się z motyką na słońce próbując samemu wykonać ten projekt. W każdym bądź razie zajmuje się tym już od kilku tygodni i jak na razie idzie mi to całkiem sprawnie(po drodze napotkałem mnóstwo przeszkód, gdzie straciłem już nadzieję, że dam radę wykonać ten projekt, lecz przez upór udawało mi się w końcu uzyskać zamierzony efekt). Zajmuje się dosłownie wszystkim; skrypty, modele, animacje, leveldesign, UI itd. Oczywiście korzystam z gotowych elementów ale też bardzo dużo rzeczy wykonuję samemu od zera.

A teraz konkrety, Project: Xeno będzie COOP FPS-em nie powiązanym z filmową fabułą, będzie to coś w stylu AvP2 tylko, że bez Predatora(przynajmniej na razie). Będzie level system postaci, gdzie każdy kolejny poziom daje tylko ulepszenia wizualne np. dodatkowe elementy pancerza, hełmu itd. oraz level system broni(Masteries), gdzie nasza broń, którą zabijamy otrzymuje xp, każdy kolejny poziom daje jakiś bonus (np. dodatkowe ammo, zwiększony fire rate czy obrażenia). Planuje zrobić kontrolę terytorium, gdzie jako marines będziemy przedzierać się do przodu aż do Alien Queen(będzie ekstremalnie trudnym bossem, nie możliwym do zabicia w pojedynke). Po drodze przejmując terytorium specjalne np. generator to włączymy zasilanie (które da nam głównie światła), natomiast kontrolowane przez Xenomoph-y da nam półmrok na mapie. No i parę słów o klasach, każda klasa będzie miała swoje unikalne zdolności oraz jedną unikalną broń niedostępną dla pozostałych. Trooper - typowe mięso z motion trackerem, Combat Medic - wiadomo, Support specialist - auto-turrety, spawarka naprawa zniszczonych pancerzy (innych graczy również).
Plany są ambitne ale co z tego wyjdzie... Obecnie posiadam; prawie skończone Pulse Rifle, skończony pistolet WY-Pitbull i ugryziony M56 Smartgun, prosty system levelowania, proste AI xenomorpha (z modelem i kilkoma animacjami), prosty kod sieciowy (możliwa jest już gra w Coop, lecz potrzebuje znacznego dopracowania) oraz wiele innych drobnostek. Dokonane postępy będę wrzucał na moddb, wraz z filmikami i screenami.
Można pobrać wersję w której możliwa jest tylko gra singlowa i na bardzo małej mapie. Celem jest przetrwać jak najdłużej.
Link do projektu; http://www.moddb.com/games/project-xeno
Filmik; https://www.youtube.com/watch?v=oGtbrKv4O3I

Nie lubię / nie interesuję się tym uniwersum więc mnie to raczej nie przyciągnie, jednak jak na wersje "0.0.0.1" wygląda całkiem dobrze. Chętnie zobaczym kolejne postępy

Jakie masz szanse? Żałosnie małe? Twoja ekipa? Brak. Gdzie się reklamujesz? Na jakimś prostym forum odwiedzanym przez kilkadziesiąt osób.

Co ja o tym generalnie myślę? Fajnie, że masz zapał. Trzymam kciuki chłopie i ... kto wie? Może pasja i małe dziadostwo jednego dnia przerodzi się w coś fajnego.

Duże pozdrowienia i jeszcze raz, trzymam kciuki!

Witam, chciałbym przedstawić wam mój projekt, który będzie znajdował się w uniwersum Obcego (zwłaszcza drugiej części). Gaming-ową stroną Aliena interesuję się już od bardzo dawna, ale od nie dawna zacząłem bawić się w tworzenie własnej gry(wcześniej jedynie tworzyłem mapy do moda Aliens: Killing Floor, gdzie najbardziej dumny jestem z KF-A-HadleysHope). Pytanie tylko czy nie rzucam się z motyką na słońce próbując samemu wykonać ten projekt. W każdym bądź razie zajmuje się tym już od kilku tygodni i jak na razie idzie mi to całkiem sprawnie(po drodze napotkałem mnóstwo przeszkód, gdzie straciłem już nadzieję, że dam radę wykonać ten projekt, lecz przez upór udawało mi się w końcu uzyskać zamierzony efekt). Zajmuje się dosłownie wszystkim; skrypty, modele, animacje, leveldesign, UI itd. Oczywiście korzystam z gotowych elementów ale też bardzo dużo rzeczy wykonuję samemu od zera.

A teraz konkrety, Project: Xeno będzie COOP FPS-em nie powiązanym z filmową fabułą, będzie to coś w stylu AvP2 tylko, że bez Predatora(przynajmniej na razie). Będzie level system postaci, gdzie każdy kolejny poziom daje tylko ulepszenia wizualne np. dodatkowe elementy pancerza, hełmu itd. oraz level system broni(Masteries), gdzie nasza broń, którą zabijamy otrzymuje xp, każdy kolejny poziom daje jakiś bonus (np. dodatkowe ammo, zwiększony fire rate czy obrażenia). Planuje zrobić kontrolę terytorium, gdzie jako marines będziemy przedzierać się do przodu aż do Alien Queen(będzie ekstremalnie trudnym bossem, nie możliwym do zabicia w pojedynke). Po drodze przejmując terytorium specjalne np. generator to włączymy zasilanie (które da nam głównie światła), natomiast kontrolowane przez Xenomoph-y da nam półmrok na mapie. No i parę słów o klasach, każda klasa będzie miała swoje unikalne zdolności oraz jedną unikalną broń niedostępną dla pozostałych. Trooper - typowe mięso z motion trackerem, Combat Medic - wiadomo, Support specialist - auto-turrety, spawarka naprawa zniszczonych pancerzy (innych graczy również).
Plany są ambitne ale co z tego wyjdzie... Obecnie posiadam; prawie skończone Pulse Rifle, skończony pistolet WY-Pitbull i ugryziony M56 Smartgun, prosty system levelowania, proste AI xenomorpha (z modelem i kilkoma animacjami), prosty kod sieciowy (możliwa jest już gra w Coop, lecz potrzebuje znacznego dopracowania) oraz wiele innych drobnostek. Dokonane postępy będę wrzucał na moddb, wraz z filmikami i screenami.
Można pobrać wersję w której możliwa jest tylko gra singlowa i na bardzo małej mapie. Celem jest przetrwać jak najdłużej.
Link do projektu; http://www.moddb.com/games/project-xeno
Filmik; https://www.youtube.com/watch?v=oGtbrKv4O3I