Prośba do grafika

Witam :)

Napewno słyszeliście o tzw. projektach gimnazjalnych. I tu zaczyna się moja prośba.

Mój projekt polega na tym ,że robimy zdjęcia kapliczek i krzyży w najbliższej okolicy i

mamy utworzyć z tego folder. Taką ulotkę. Moja rola jest w tym taka ,że podjąłem się

złożenia tego w całość. A teraz sedno sprawy. Chciałbym aby ktoś mnie naprowadził.

Wkrótce otrzymam zdjęcia. Powiedzcie jak to zmontować w całość aby jakoś to wyglądało.

Nie posiadam PS. Korzystam z gimpa. Proszę o jakiś kontakt :) Z góry dziękuję.

Folder będzie Ci ciężko zrobić w GIMP'ie. Jestem na drugim roku technikum informatycznego, mieliśmy na początku tego roku zadanie właśnie dotyczące tworzenia folderu. Polecam Ci program "Corel Draw", jest to program do grafiki wektorowej, dzięki któremu dużo łatwiej będzie Ci zrobić folder.

Co do rad:

-Za pomocą Corel Draw'a otwierasz nowy projekt

-Ustawiasz odwróconą kartkę a4 lub a5 (Odwróconą czyli poziomą)

-Za pomocą linii pomocniczych wyznaczasz ~4 równe części + 2 krótkie po obu bokach (Miejsca na dziurki np.)

-Zaczynasz robić folder, jestem pewien, że w google znajdziesz poradniki dotyczące tworzenia folderów w corel'u.

Tak więc powodzenia! Może ten program Ci pomoże :)

:)Dzięki za szybką odpowiedź. Więcej będę wiedział w poniedziałek.

Mam nadzieje ,że będę miał już zdjęcia i wtedy coś się będzie już kombinować.

Nie mam pomysłu na tło. Może będzie to panorama mojej miejscowości ale nad tym jeszcze pomyślę.

Mam nadzieję ,że ktoś mi potem pomoże. Zdjęcia rzucę na jakiś serwer aby można było je zobaczyć.

Nie miałem styczności z Corelem ale może z waszą pomocą coś stworzę :)

Co do samego projektu, pomysł macie epicki.

Pomysł na tło, to dobry pomysł.

Teraz moge sie mylić... uwaga. Corel jest darmowy? bo ja na informatyce mam GIMPA bo pani cos wspominała i Corelu i nie wiem czy to nie jest to.