Proszę o opinie. Pracuję nad pixelowym MMORTS opartym o sezony

Plan jest taki - jedna globalna mapa, trzy frakcje (chyba) i tysiące graczy — klik za klikiem przesuwamy front, fortyfikujemy pola i oglądamy timelapse’y bitew dnia.

:point_right: Zobacz demo: https://codepen.io/govicz/full/MYKyrGv

O co chodzi?

Mapa jest podzielona na setki tysięcy kafelków. Każdy gracz dołącza do Czerwonych , Zielonych albo Niebieskich . Co minutę dostajesz 1 Punkt Akcji (PA) (w demie: 1/s dla testów). Wydajesz je na trzy bardzo proste rzeczy:

  • CLAIM – przejmij neutralny kafel przy granicy (instant, 1 PA).
  • PUSH – osłab wrogi kafel przy granicy; gdy pasek kontroli dojdzie do progu, kafel flipuje na Wasz kolor.
  • FORTIFY – wzmocnij własny kafel (10 PA): wyższy próg dla wroga + wyraźna ramka.

Flip = zmiana właściciela kafla po przekroczeniu progu (domyślnie T=10 , fort T=15 ).
Neutralne pola przejmujesz od ręki , wrogie „zbijasz” serią PUSH .

Dlaczego to jest wciągające?

  • Żywy front — wszystko dzieje się na żywo; widzisz jak linia przesuwa się o kolejne pola.
  • Sezony (14 dni) — reset mapy, gracze dostają odznaki i tablice chwały, rankingi, podsumowania.
  • Tribalizm frakcji — rekrutujesz znajomych żeby dowieźć zdobyć bazy innych albo centrum (jeszcze to rozkminiam).
  • Timelapse dobowy — codziennie film 60–90 s ze zmian na mapie (idealny na socialki/stream).

Tryby

  • Publiczna mapa 24/7 – gramy wszyscy razem.
  • 1v1 z linku – generujesz prywatny pokój (URL/kod), gracie na mniejszej mapie z limitem PA (fajne do zakładów i sparingów).
  • Rankingi – wkład dzienny/tygodniowy (osoby, klany, frakcje), najlepsze forty, najdłużej utrzymane korytarze.
  • Stream mode – overlay z bieżącym frontem, pingami fortów i licznikiem „ile brakuje do flipa” (widoczne w UI na fortach).

Jak to się gra technicznie?

  • Kamera jak w mapach: pan/zoom , minimapa .
  • Klikasz tylko w kafle przy granicy Twojej frakcji (bez „ninja wysp”).
  • PA ładują się pasywnie (bank do 24 h), więc casual nie traci progresu.
  • Forty mają ramkę; na dużym zoomie widać liczbę, ile brakuje Tobie do flipa danego fortu.

Po co wracać?

  • Zapas PA po pracy = szybkie dorzucenie cegiełek na froncie.
  • Operacje frakcyjne o stałych porach (np. „Fortify E-27 – potrzebujemy 20 osób w 10 min”).
  • Underdog bonus – najsłabsza frakcja dostaje delikatny mnożnik na froncie, więc zawsze jest o co grać.
  • War Report – podsumowanie dnia z Twoim nickiem i udziałem.

Streamy i „call to arms”

Streamerzy mogą odpalć tryb widza (tylko kamera + statystyki) i dropnąć link „ Wpadnijcie, wesprzyjcie mój fort ”. Widzowie logują się jako goście, klikają CLAIM/PUSH na froncie streamera i widać efekt „na żywo”.

1:1 z linku – szybki pojedynek

Klik „Utwórz mecz” → generuje link. Dwie osoby/zespoły wchodzą, mają mały bank PA i 5–10 minut na „przepchnięcie” mini-frontu. Po meczu share-card z wynikiem.

Monetyzacja (uczciwa)

Tylko kosmetyki i narzędzia (skórki mapy/chorągwie, odznaki sezonowe). Zero pay-to-win.

Szukamy opinii:

  • Jaki próg flipa bloku (T = kliknięć) jest „czuły, ale nie za szybki”? (teraz normalny T=1; fort T=10)
  • Czy chcecie „więdnięcie zaopatrzenia” (odcięte pola powoli słabną az do znikniecia)?
  • Wolicie duży wspólny świat czy kontynenty-shardy z mostami między sezonami?
  • Czego potrzebuje „tryb streamera”, żeby było to przyjemne do oglądania?

Demo web: https://codepen.io/govicz/full/MYKyrGv

wyglada jak gówno a gra się jeszcze lepiej

1lajk

I kolejne gówno

1lajk

Szkoda czasu, to nie lata 90te, teraz musi być graficznie jakość, tutaj nawet grywalność nie istnieje.

1lajk

W takiej formie jak wyżej to nie ma prawa to przetrwać. Pomysł nie jest zły ale to musi dla dzisiejszej młodzieży przede wszystkim wyglądać.

Takie gry to dla studentow IT a nie dla mas XD

1lajk

Wkurwiające jest to klikanie każdego bloczka. Według mnie to od tego powinieneś w ogóle zacząć. Gdybyś szukał inspiracji to może zerknij na polską grę Enemy Flag i zastanów się czy tego byś nie przeniósł w sferę MMO.

1lajk

XD teraz kazdy potrafi robić gry jak chatgpt wypluje ci kod a ty robisz ctrl c+v z taką grą to o 30 lat za pużno

1lajk

Takie gry robi się żeby załapać jakieś podstawy robienia gier, odpuść sobie wypuszczanie tego typu dziadostwa, popracuj nad kilkoma grami, sam, bez kopiowania tego co wypluwa chat bo to tylko pogarsza kod, zacznij robić dobre gry, a dopiero potem zacznij się bawić w wypuszczanie ich. To jest gra do podesłania dla kolegów żeby se poklikali i powiedzieli co myślą. Nie przejdzie

2lajki

Nie, ty nie pracujesz nad grą, Ty pracujesz nad tym co wysłać do GPT.

2lajki