Przedstawiam się - cześć! :-)

Cześć wszystkim użytkownikom odwiedzającym mój post!

Tym krótkim wpisem chcę przedstawić się Wam i zarysować moją działalność na forum. Od razu wspomnę, że trochę wiem, jak wszystko tutaj działa, bo pod przykryciem anonimowości śledzę portal i forum na tyle, jak dalece pozwala mi wolny czas.

Mam na imię Bartek, znajomi wołają na mnie Bibi. W grach Internetowych możecie znaleźć mnie pod nickiem Sheitah. Z natury jestem osobą spokojną i unikającą konfliktów. Działam w myśl idei „głupszemu się ustępuje” – jeśli widzę, że osoba, z którą prowadzę dyskusję, nie jest skora do akceptacji zdania drugiego człowieka, a jedynym jego celem jest narzucenie swojego zdania, to od razu kończę taką rozmowę. W życiu prywatnym pracuję w wielkiej korporacji, która rozpoznawalna jest na skalę światową. Zajmuję się komunikacją zewnętrzną, tj. dbam o PR firmy i dobre kontakty z mediami. Piszę artykuły do gazet, a w wolnych chwilach zajmuję się copywritingiem. Jestem studentem filologii polskiej na jednej z uczelni w Poznaniu. Uwielbiam książki, poezję i wszystkie formy sztuki – czytam, analizuję i tworze. Moim wieloletnim hobby są gry MMORPG. Rynek gier Internetowych bardzo dynamicznie zmieniał się przez ostatnie lata, dlatego aktualnie nie pogrywam zbyt wiele (ze względu na brak punktu zaczepienia w nowych produkcjach).

(tutaj przechodzimy do części poświęconej temu, co chciałbym wnieść na forum)

Czas, który poświęcałem na granie, mogę teraz przełożyć na pisanie artykułów i felietonów o grach – właśnie po to założyłem tutaj konto, by móc dzielić się z Wami swoimi przemyśleniami, a tym samym poruszać drażliwe tematy i dyskutować o tym w kulturalny sposób. Posiadam trochę wiedzy na temat topowych produkcji, dlatego w tej kwestii również mogę dopowiedzieć kilka faktów i pomóc osobom, które tej pomocy potrzebują.

Mam nadzieję, że czas, który spędzimy razem na prowadzeniu dyskusji minie nam przyjemnie i zawsze znajdziemy złoty środek.

Pozdrawiam serdecznie!