Przyjemne z pożytecznym? co wybrać?

witam, nie mam za dużego doświadczenia w grach tego typu, jednak obecnie szukam gry w której obok przyjemności z gry, będę mógł bez wieszego problemu rozmawiać z innymi graczami ze świata na discord’ie lub teamspeak’u między innymi w celu poprawy posługiwania sie jezykiem angielskim. wiem że pewnie wiekszość gier mi to umożliwi, lecz szukam takiej w której rozgrywka będzie wymagała własnie takiej współpracy, gdzie duzo graczy uzywa komunikatorów i żeby nie było problemów ze znalezieniem graczy do gry i rozmowy. Macie jakieś propozycje i czy wgl uważacie że można w ten sposób poprawić swój angielski? jesli tak możecie też pisać jakie gry wam w tym pomogły. dzieki za wszelkie odpowiedzi. pozdro.

no cóż… kiedyś się dało w ten sposób nauczyć angielskiego (ja się tak nauczyłem zaczynając od singli później na mmo przeszedłem) ale… no cóż to było kiedyś… kiedyś gry wymagały komunikacji czy to żeby iść poexpić czy głupi handel albo rzemiosło… teraz już tego nie uświadczysz… wszystko jest mocno zautomatyzowane i kontakt z innymi graczami jest bardzo słaby…

Niestety rozwój technologii stał się zabójstwem dla możliwości znalezienia normalnego człowieka w internecie, w naszym mieście np. mamy dużo darmowych szkół w których nauczysz się angola co najmniej do C1 czyli taki poziom do prawie zdanej matury…reszta będzie zależeć od ciebie i szczęścia bo są szkoły c2 i wyżej ale rzadko. Jeśli chodzi ci o uczenie się od innych można próbować forum i to nie mmo na pewno tylko jakieś grupy specjalne, że się ze sobą uczycie jak ci się do szkoły nie chce, na pewno są jakieś fora…i nie nie będą to ludzie mówiący po angielsku a na pewno nie wszyscy, poza tym nie będzie pewności, że dobrze uczą, polecam darmowe zajęcia :slight_smile: u nas np Cosinus jest dobry