PSP - czy się opłaca?

Cześć wszystkim
Mam trochę odłożonych pieniędzy i chciałbym sobie kupić jakąś konsolę. Wybór padł na PSP, dlaczego? Przede wszystkim kręci mnie to że bede mógł sobie pograć w starsze gry przy lekko lepszej grafice ( crash , spyro !! ). Głównie lubie grac w gry platformowe oraz RPG a tych na tą konsolę jest jak najbardziej ok. Mam PS2 ale te gry mnie jakoś nie przyciągają. Mógłby mi ktoś doradzić jakiś model ewentualnie inną konsolę ze swoimi poradami. Nie znam się na tym aż tak dobrze i głównie nie chce kupywać potem gier za jakies wygórowane ceny. Najlepiej to jakby gry byłby za friko ( rozumiemy sie )

@edit

Niby mogę kupić też PS3 ale nie zadowala mnie to że miałbym płacić za gry. Jeszcze trochę też czuje strach przed zakupem PS3 bo potem bedzie leżał tak jak mój PS2 nieużywany od dawna.

Jak już chcesz kupić psp to tylko i wyłącznie model 3004 slim a dlaczego lepsza jest od poprzednich to już łatwo znajdziesz w sieci :)

szukaj 3004 slim z przeróbką. Nie kupuj nowych 3004 ani tych z 'oryginalnym' softem.

Tablet (300 zł) [4x 1.3 mhz/1gb ram ddr3/4gb wewnętrzna.] + Emulator PS1 = lepsza rzecz niż psp.

Powiem ci tak. Chciałem kupić sobie PSP. Chciałem kupić aparat kompaktowy. Chciałem czytnik ebooków. Skończyło się na tym, ze kupiłem smartphona.

Jeśli mam coś doradzać to jedynie szukanie urządzenia, które zastąpi ci jak najwięcej innych.

Jeśli chodzi o PSP to tak jak ktoś pisał. Kup 3004. Sam sprezentowałem kuzynce i po dokupieniu karty pamięci ma nieskończoną gierkotekę.

Ja mam psp 3004 które dostałem na komunie 4 lata temu. Działa w 100 % a bateria trzyma około 2 godz grania. Mimo że nie wychodzą nowe gry jest pare dla których warto ją kupić. Ja ci polecam wszystkie części pataponów, god of war, loco roco, prince of persia i wiele innych.