PSP [Początki - Co i jak]

Witam.

Ostatnio postanowiłem kupić sobie PSP slim. Jednak jako że jestem CAŁKOWICIE zielony na ten temat proszę was o pomoc.

Otóż interesują mnie podstawy -

Czy aby grać muszę co chwilę zmieniać jakieś "płytki" z grami czy PSP działa jak dysk twardy i mogę na nim przechowywać co chcę?

Jeżeli to jakiś dysk twardy to jak wygląda wgrywanie gier - Potrzebuję od razu kupić kartę pamięci czy może mam już na początku mam daną ilość miejsca na gry?

Ile na oko przy ciągłym graniu wytrzymuje bateria?

Czy PSP szybko się psuje przy "delikatnym obsługiwaniu"

Czy zdarza się że nasze PSP nie uciągnie jakiejś gry jak to jest w przypadku PC czy może każde PSP jest takie same i chodzą wszystkie gry?

Jeżeli macie do napisania coś ciekawego na temat PSP nie krępujcie się - Nie wiem na temat PSP nic :D

No więc tak: Nie musisz zmnieniać dysków UMD/Płytek by grać, żeby przechowywać dane(I zapisywać gry) musisz mieć kartę pamięci(ale nie taką jak od aparatu... taką... mniejszą, do rzeczy sony).

Nie ma żadnego dysku twardego i takich tam w PSP, musisz dokupić kartę pamięci.

Bateria Wytrzymuje Bez grania około 7 H a z graniem około 5 H bez przerwy, oczywiście możesz kupić lepszą baterie.

PSP dość ciężko zepsuć gdy o nie dbasz i nie katujesz go.

Nie, Na psp wszystkie gry będą chodzić normalnie.

PSP rówineż możesz przerobić by wgrywać gry/aplikacje/emulatory/homebrewy ściągnięte z internetu

Na PSP możesz też oglądać filmy, zdjęcia, słuchać muzyki i przeglądać internet.

I to chyba tyle odemnie... Jakbyś chciał się dowiedzieć więcej o przerabianiu, aplikacjach i karcie pamięci napisz na email: vatxpl@gmail.com ;)

1: Jak zmienisz soft na piracki- mozesz odpalac z karty pamieci. Masz oryginalny soft od sony- odpalasz z umd, karta pamieci sluzy do save'ow , filmow, obrazkow i muzyki.

2: nie, nie masz tak na serio wolnej pamieci wbudowanej w psp

3: bateria wytrzymuje pare godzin na pewno, jednak nigdy nie testowalem tak na serio liczac czas.