PvE w TESO

Cześć,

jak wygląda PvE w TESO? Czy są wymagające dungeony/raidy, których nie wysoluję? Zależy mi, żeby gra swoim poziomem trudności wymagała gry w party i podziału na role. Warto się za to brać, czy jednak wciąż WoW jest bezkonkurencyjny?

Oprocz public dungeonow to sam nic nie zdzialasz. Wydaje mi sie, ze warto, podstawowy contest gry zapewnia dluga zabawe.

A jeszcze pytanie odnośnie craftu i rozwoju postaci. Jak wygląda rozwijanie skilli, bije mobki i klikam potem w "plusiki" czy np. tak jak w poprzednich Elder Scrollsach? I crafting wygląda tam podobnie do całej serii Elder Scrolls (w sensie muszę rozwijać się w craftingu) czy po prostu wygrindować jakieś instrukcje?

rozwijać w craftingu + grindować instrukcje tak zwane (mofity) - co do skilli tak rosną podczas grania potem plusik wybierasz jeden z 2 takie rozdzielenie skilla i expisz go do konca.

Rozwijanie postaci w ESO jest podzielone na 3.

1. Atrybuty postaci czyli wydajesz punkty na HP, magicke i stamine. Punkty dostajesz co level aż do 50lvlu.

2. Skille. Co każdy level aż do 50lvla dostajesz 1 skill point. Dodatkowo na mapie porozrzucane są kryształy, które dodają kolejne skill pointy. Każda klasa postaci ma swoje unikalne drzewka skilli i dodatkowo każda broń, gildia, a nawet crafting. W drzewkach skilli są skille aktywne, które mają tak jakby dwa poziomy wtajemniczenia(morph) i skille pasywne.

3. Champion points, które przypominają pasywki ze skyrima. poziomy champion to takie dodatkowe lvle. System opracowany jako motywator w endgame. Między graczem lvl 49 i 20 champion rank jest mała różnica, ale różnicę między lvl 49 a 200 champion rank da się odczuć.

Najwyższy poziom itemka to 160 champion rank.

Crafting działa podobnie jak w skyrimie. Rozwalasz itemy na materiały i wbijasz umiejętność danego craftingu. Crafting również jest grindowalny, bo jest coś takiego jak trait. Są to dodatkowe efekty przedmiotu. Traity się opracowuje poprzez studiowanie przedmiotów posiadający dany trait. Im więcej opracowałeś traitów tym dłużej trwa opracowanie kolejnego. Dla każdego itema armora opracowujesz je osobno(rękawiczki osobno, buty osobno itd.). Kolejny trait, który teraz opracowuje robi się już 10 dni.

Możesz też potrzebować recepty, w zależności co craftujesz. Recepty na jedzenie dropi się z pojemników w świecie, urny, szafki itd.

Jak chcesz zgłębić któryś temat to bez problemu znajdziesz dokładniejsze opisy na któryś z tematów w necie.

Dungeony są podzielone na zwykłe i veteran. Różnicę widać gołym okiem. Moby mają więcej HP i trochę więcej robią dmg. Dungeony zwykłe robiłem w 2 osoby (dps coś jak rogue i ja healer/mag). Weteran dungeony często wymagają określonego poziomu DPS żeby je zrobić. Przykładowo, boss przy niskim poziomie HP zaczyna spamować atak, który zabiera Ci 70% HP i robi to dopóki go nie dobijesz.

Bossy generalnie mają one hit kill ataki, ale jest czas żeby ich uniknąć, po prostu musisz patrzeć na to co się dzieje na ekranie. Dungeonów moim zdaniem jest dużo. Na pewno więcej niż w archeage :D .

Moim zdaniem to najlepsze MMO dostępne na teraz. Lubię klimat, lubię normalne pancerze bez dekoltu w płytowym pancerzu. PvP grałem mało, prawie wcale a nadal dobrze się bawię. Mam jedno DLC na możliwość gry każdą rasą w każdym pakcie (explorer pack).

Cześć,

jak wygląda PvE w TESO? Czy są wymagające dungeony/raidy, których nie wysoluję? Zależy mi, żeby gra swoim poziomem trudności wymagała gry w party i podziału na role. Warto się za to brać, czy jednak wciąż WoW jest bezkonkurencyjny?

PVE w TESO:

1. Eksploracja ogromnego świata, multum questów i książek i shardów poukrywanych na mapie:) - czyli możesz odkrywać sobie mapki na 100%

2. Rzemiosło, tutaj jest bardzo ciekawie, rozbijasz itemki, uczysz sie traitów, skladasz itemki, poznajesz style innych ras, więc żeby tutaj wymaksować crafting musisz naprawdę poświęcić dużo czasu.

3. Dungeony na dwóch poziomach Silver(normal) i Gold(veteran) - pierwsze są proste, raczej taki samouczek do pokazania podstaw gry ale na goldzie już trzeba się niekiedy napocić. Jest podział na role DPS, Tank i Healer.

4. Triale coś co przypomina raidy i też wymaga zgranej grupy lub ludzi co wiedzą jak grać i co robić.

5. Dodatki - gra jest ciągle rozwijana więc możesz być pewny że co jakiś czas dostaniesz kolejną lokację z przygotowaną porcją questów, mountów, kostiumów itd. Czyli zanim zrobisz wszystko co jest teraz dostępne już będziesz miał nowe rzeczy dorzucone:)

Co do bezkonkurencyjności WoW'a hmm, raczej Król jeszcze dalej będzie tylko jeden i pewnie jeszcze przez długie lata będziemy tą grę wspominać, o niej pisać i porównywać do niej inne mmorpg, ale TESO nie ma się czego wstydzić i zdecydowanie jest w czołówce najbardziej popularnych i najlepszych mmorpg w 2016 roku.

PVE w TESO:

 

1. Eksploracja ogromnego świata, multum questów i książek i shardów poukrywanych na mapie:) - czyli możesz odkrywać sobie mapki na 100%

2. Rzemiosło, tutaj jest bardzo ciekawie, rozbijasz itemki, uczysz sie traitów, skladasz itemki, poznajesz style innych ras, więc żeby tutaj wymaksować crafting musisz naprawdę poświęcić dużo czasu.

3. Dungeony na dwóch poziomach Silver(normal) i Gold(veteran) - pierwsze są proste, raczej taki samouczek do pokazania podstaw gry ale na goldzie już trzeba się niekiedy napocić. Jest podział na role DPS, Tank i Healer.

4. Triale coś co przypomina raidy i też wymaga zgranej grupy lub ludzi co wiedzą jak grać i co robić.

5. Dodatki - gra jest ciągle rozwijana więc możesz być pewny że co jakiś czas dostaniesz kolejną lokację z przygotowaną porcją questów, mountów, kostiumów itd. Czyli zanim zrobisz wszystko co jest teraz dostępne już będziesz miał nowe rzeczy dorzucone:)

 

Co do bezkonkurencyjności WoW'a hmm, raczej Król jeszcze dalej będzie tylko jeden i pewnie jeszcze przez długie lata będziemy tą grę wspominać, o niej pisać i porównywać do niej inne mmorpg, ale TESO nie ma się czego wstydzić i zdecydowanie jest w czołówce najbardziej popularnych i najlepszych mmorpg w 2016 roku.

A jak wygląda rozwijanie skilli? Bije lv i późniem klikam w odpowiednie tabelki?

odpowiadając na pytanie w temacie, moim zdaniem a takie o to mogę mieć

PvE w TESO jest oryginalne, jednorazowe i nie powtarzalne :) hehe na początku może i trudno do niego się przyzwyczaić ale jak dla mnie BOMBA. pozdrawiam :)

A jest sens kupić na początku samą podstawkę i dokupować dodatki, czy lepiej jeszcze trochę odłożyć kasy i kupić Gold Edition? Na grę bym miał dziennie około 2 godzin czasu.

Kup sobie podstawke zanim zrobisz podstawke minie sporo czasu i wtedy albo bedziesz oplacac eso plus albo bedzie cie stac n kupienie dodatkow.

A skille jak uzywasz dane drzewko umiejetnosci to rozwijasz je po czym mozesz skill przeksztalcic w inna forme, klikajac plusik i wybierajac nowa forme skilla.

Cześć,

jak wygląda PvE w TESO? Czy są wymagające dungeony/raidy, których nie wysoluję? Zależy mi, żeby gra swoim poziomem trudności wymagała gry w party i podziału na role. Warto się za to brać, czy jednak wciąż WoW jest bezkonkurencyjny?