Witam!
Przeglądając forum, wpadłem na pomysł, by dodać sam od siebie, bezinteresownie coś co jest moim własnym pomysłem tutaj. Będę codziennie, sumiennie zadawał na forum minimum jedno pytanko, dotyczące danej gry. Przyjmijmy, że jest to League of Legends, które już tam zaatakowałem pytaniem Czy to byłoby coś złego? Prosiłbym tutaj o wypowiedź jakichś użytkowników, moderatorów oraz osób o innych rangach
Forum obserwuję od dłuższego czasu i często oglądam stream'y Xaorusa, którego tutaj chciałbym od siebie pozdrowić
A teraz do rzeczy. Na imię mam Dawid. Pochodzę z małej miejscowości, której tutaj nie będę ujawniał Ewentualnie oznajmię wam, że jest to wielkopolska
Wieku również wam nie będę podawał, bo częstotliwość, na której człowiek myśli, nie zależy od jakiejś liczby. Powiem wam tylko, że jestem uczniem Technikum Informatycznego, lecz proszę o jedno, nie zasypujcie mnie absolutnie pytaniami dot. głębszej pomocy. Pasjonuję się grami MMO, dlatego właśnie wybrałem ten profil.. Spokojnie, wiem, że w informatyce nie chodzi o GRY. Ja po prostu chcę zajmować się branżą gier komputerowych
Już trochę w tym siedzę, grałem w starsze gry, Tibia (nie ukrywam, że nadal zdarzy się czasem mi zagrać..), Ultima Online, Runescape, Everquest, World of Warcraft etc., więc jak już się domyślacie, chciałbym tworzyć gry MMO. Aktualnie pogrywam w League of Legends, ale od czasu jak spadłem nisko, nie traktuję tej gry na poważnie (nie zrozumcie mnie źle, mam tu na myśli złość, po przegranym rankedzie, lub coś w tym stylu), lecz osobiście lubię na uspokojenie pograć w gry klimatu World of Warcraft, gdzie właśnie jakiś czas temu zacząłem przygodę na Sunwell'u, lubię czasem porozmawiać na teamspeak'u, będę również logował się na TS'a MMORPG.ORG.PL, także tam również bez problemu będziecie mogli mnie spotkać, pod jakim nickiem - jeszcze nie wiem, ale na pewno mnie rozpoznacie!
Mam nadzieję, że kontakt z nami, użytkownik użytkownik, zostanie nawiązany pomyślnie i będzie kwitł równie dobrze