Chciałem zacząć grać w L2 ale jestem kompletnie zielony. Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić na czym polegają te wszystkie chaotic chronicle 1,2,3,4,5, chaotic throne, kamael, hellbound. Czy to są jakieś różne wersje gry???
Pytania o Lineage
To co wymieniłes to właśnie są części gry... GOOGLE nie gryzie
jeśli jeszcze do tego nie doszedłeś xD L2 jest platne. wiec albo płacisz ,albo szukasz prywatnego serwera, jak juz znajdziesz, dowiadujesz sie ktorą czesc gry obsluguje, ja polecam te, ktore dzialaja z C6(interlude) ,kameal. hellbound jest jeszcze za bardzo zabugowany...
No dobrze, dzięki. Ale czym się różnią od siebie te "części"? I czy w ogóle jakieś zauważalne różnice? Mam na myśli inne np. skille, itemy, czary, mobki, questy itp. Czy może rate lub tym podobne?
Co kronikę dochodzą nowe skille i itemki, także co jakiś czas nowe ziemie do eksploracji. Polecam wybierać c6, interlude lub Kamael, a najlepiej kupić fulla i grać na oryginalnym serwerze.
...a najlepiej kupić fulla i grać na oryginalnym serwerze.
osobiście nie polecam, po co płacić za coś co można mieć za darmo :-P możne więcej ludzi gra na oficjalnych serwerach możne i brak bug'ow, donatorów no ale Lineage II chociaż jest wspaniałą gra nie jest warte swojej ceny i znacznie bardziej opłaca się wydać te kilka złotówek więcej i pograć w WOW'a
Większość Polaków gra na serwerach prywatnych co tez możne przynieść sporo zabawy a nawet czasami więcej niż oficjalne Tylko trzeba znaleźć serwer odpowiedni dla siebie
zacznij od tych stron
http://l2.hopzone.net/lineage2/list.html
www.gamesites200.com/lineage2/
To są listy prywatnych serwerów, najlepiej wybrać serwer pod interlude bo jak już wszyscy wspomnieli jest to najbardziej stabilna wersja gry.
Tylko że grałem już na globalu L2 , wystarczy że zagrasz raz i juz masz wszystkie privy w głębokim poważaniu. Privy to jakby wersja demo prawdziwego Lineage. Niestety:(
osobiście nie polecam, po co płacić za coś co można mieć za darmo :-P