Pytania odnośnie klasy Inżynier

Witam wszystkich uzytkowników:)

Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem gry. Moją główną i jedyną postacią jest asurka inżynier.

W PvE świetnie mi się gra czy to na instancjach, czy to w normalnym wbijaniu poziomu. Problem stanowi natomiast PvP.

Nie za bardzo potrafie zrobić jakiś satysfakcjonujący build. Zadaje małe obrażenia, a przeżywalność też jest niska.

Tutaj mam pare pytań:

-Jaką role na pvp spełnia engi?

-czy można z inżyniera zrobić świetną maszynke do zabijania?

-czy zna ktoś pare dobrych buildiów do przetestowania?

A może jakiś doświadczony inżynier da mi parę rad, wskazówek.

Może nie jestem jakimś specjalistą od Enga, ale wiem tyle, że jest dobry we wszystkim, lecz nie jest w niczym najlepszy. Eng jest bardzo uniwersalną klasą, która wymaga mega ogarnięcia.

Jeśli chcesz uczyć się nim grać to polecam oglądać filmy koroshi'ego, jak dla mnie on jest mistrzem

Mały filmik możliwości enga:

Nie znam się na tej klasie, ale coś znalazłem i może wypróbuj te buildy http://pvpgamer.com/guild-wars-2/engineer-pvp-build/

Nie wiem czy jeszcze potrzeba odpowiedzi :P, ale na spvp jak jest dwóch inżynierów w drużynie i są nastawieni na obronę punktów to broń borze z nimi tam zadzierać ;) bo w dobrych rękach są klasą tak uniwersalną, że dosłownie nie wiesz czego się po nich spodziewać, a i nastawieni na obrażenia też są sporo zadziałać tylko to już trochę pomyślunku wymaga od właściciela.

Ogólnie klasa nie ma jednego konkretnego zastosowania i o to chyba chodzi :) a gra jest na takim poziomie, że każdy może jeszcze coś pokazać i dać czadu.

Na necie jest pełno jakiś bulidów więc tylko wybierać co cię interesuje

Witam wszystkich uzytkowników:)

Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem gry. Moją główną i jedyną postacią jest asurka inżynier.

W PvE świetnie mi się gra czy to na instancjach, czy to w normalnym wbijaniu poziomu. Problem stanowi natomiast PvP.