Pytania początkującego

Witam :)

Ostatnio naszło mnie coś żeby zacząć grać w WoW'a (na globalu).

Póki co grałem tylko na wersji trialowej i dobiłem jakoś 10 poziom :P

Nie znam się za bardzo na grze, stąd moje pytania:

1. Czy jest taka możliwość, że wybiorę sobie profesje, które nie będą mi się opłacały? Po przeczytaniu paru informacji na temat craftingu spodobały mi się inżynieria i archeologia. Nie wiem jednak czy jest to dobre połączenie, jeśli nie to prosiłbym o napisanie jakie będzie lepsze (zamierzam grać szamanem).

2. Czy jeśli kupię sobie teraz battlechesta, to dostanę też wtedy dodatek cataclysm? Wiem, że osoby które kupiły battlechest wcześniej, dostały klucz do cata. Czy kupił ktoś BC w tym tygodniu i mógłby napisać czy otrzymał dodatek?

3. Zastanawiam się między trollem i orkiem. Czy wybór rasy ma jakiś wpływ na jej przydatność w end-game?

Z góry dzięki za odpowiedzi :)

Pozdrawiam, Gherit.

1. Inżynieria się przydaję, zwłaszcza do pvp. Archeologia jest to jeden z czterech craftów podstawowych(fishing, cooking,first aid, archeologia) których możesz się nauczyć bez względu jakie dwie profesje wybierzesz. Do inżynierii polecałbym mining.

2. Co do tego nie jestem pewien, na pewno na battlenecie możesz kupić battlechesta z catem.

3. Każda rasa ma swoje skille tzw. raciale. Jednakże nie wpływają one na przebieg gry w większym stopniu.

Jakbyś chciał pograć, to mogę ci pomóc i wysłać ci rafa(razem grając zyskujemy 300% expa więcej). Gram na serwerze Defias Brotherhood po stronie alliantów, posiadam trzy postacie na 90 lvl i z 6 na ponad 80 lvl(nie posiadam jeszcze tylko rogue, pala i huntera). W razie czego pisz a pomogę.

Pozdrawiam Rolf