Z tego co piszesz - gra ma spore pole manewru dla tych którzy chcą być lepsi przez jak największe wykorzystanie niuansów mechaniki walki, to fajnie.
Natomiast co do samego zmieniania broni w trakcie walki i w ogóle zmieniania nawet przed walką - to oprócz walorów użytkowych i po prostu pomagających w walce, jest to także według mnie element bardzo klimatyczny i po prostu fajny.
(mechaniki gier które wymuszają używanie tylko jednego rodzaju broni są według mnie sztywne, bez polotu i w sumie nawet mało realistyczne, jakby tak na to spojrzeć.
Zawsze mi się podobało że gdzieś na filmach czy w książkach, ktoś np zaczynał walkę jedną bronią a kończył drugą…
Zresztą w “realu” także, choćby Zenek, mój sąsiad - w zeszłym tygodniu zaczął dyskusje filozoficzną grabiami a skończył sztachetą. Kobiety też lubią często zmieniać bronie.
Tak czy siak, Guild Wars 2 dostaje następnego plusa ode mnie za efektywne używanie dwóch rodzajów broni.
A możesz mi jeszcze wyjaśnić dlaczego akurat elementalista i inżynier nie mogą? Zostało to jakoś przez twórców gry wyjaśnione?