Pytanie nowego o start

Witam,

bardzo bym prosił o rady doświadczonych graczy.

Otóż kiedyś próbowałem grać w wowa ale jakoś mi nie podeszło i zrezygnowałem.

W związku z tym że jest to jednak świetny mmorpg więc zamierzam się jednak wkręcić.

Z tego co piszecie to początki takie czasami są a później już tylko lepiej.

Zamierzam kupić battlechest.

Nie interesują mnie żadne wbicie wysokiego levela, zamierzam zwiedzić cały content

bez wspomagaczy, chcę po prostu dobrze się bawić.

Czy jakieś rady dla mnie?

Którą postacią najlepiej zacząć?

Jaki serwer?

Jak grac?

Z góry dzięki

W wow'a ogólnie gram już od lat, jestem zagorzałym fanem hordy jednakowoż z czystym sumieniem mogę Ci polecić zacząć grac Draeneiem jeżeli zależy Ci na klimacie, ich początkowa lokacja jest troche monotonna acz klimat jest nie do podrobienia, za każdym razem jak tam wchodzę to mi się łezka w oku kręci i mam dziwne nostalgiczne uczucie. Jeżeli chodzi o klasę to nie ma znaczenia jaką wybierzesz, każdą fajnie się gra. Jedna rada tylko: omijaj DK on automatycznie zaczyna na 55 levelu i wiele ciekawych questów na początku Cie po prostu ominie, oczywiście możesz wrócić je nadrobić, ale to nie to samo :P. Jeżeli Ci jednak nie odpowiada Sojusz to zapraszam do Hordy - Durotar - kraina Trolli i Orków też jest świetna klimatycznie, stamtąd też mam świetne wspomnienia. Znajdź sobie jakąś przyjemną gildię casualową która wesprze Cie radą, ew. mieczem jakbyś nie mógł sobie poradzić z jakąś elitką. Oczywiście zapraszam do siebie na wispa też z chęcią pomogę, mój battle tag: #erifbar2880. No to chyba tyle z ogólników, po więcej zapraszam wisp ingame.

Edit: Zapomniałem napisać o serwerze. Osobiście gram na osławionym Burning Legionie (zdecydowanie polski serwer Hordy), ale jeżeli chciałbyś grać w ally i nie przeszkadza Ci j. angielski to zdecydowanie polecam Silvermoon ogromna populacją Alliantów (ponad 80%!)