Pytanie odnośnie zwrotów w media expert

Siema Ludziska!
Orientuje się ktoś może co mogę zrobić w sytuacji gdy zostałem w sklepie wprowadzony w błąd, że router który kupuje osiągnie wskazana prędkość, a jednak wyciska na portach tylko 100mb, kupiony został w poniedziałek, jednak zgubiłem paragon… płaciłem za niego kartą, czy wyciąg z konta wystarczy by dokonać wymiany sprzętu? Proszę tylko o pewne opinie, a nie opinie osób które niby się znają a jednak nie.

Witam. Podaj jaki to router i jakie masz łączę. Kiedyś miałem taką sytuację że dostałem zwrot za wyciąg z banku, musiałem tylko druknac

Sam kiedyś zwracałem coś w jednej z sieci mając tylko wyciąg. Ale zanim pójdziesz robić zwrot sprawdź na stronie producenta czy ten model routera na pewno ma 1Gb i na jakich portach. Tańsze routery mają czasami tylko jeden port obsługujący 1Gb a reszta ma po 100Mb. Kolejną rzeczą którą powinieneś sprawdzić to swoja kartę sieciową. Może nie masz karty sieciowej 100/1000 Mb/s. Nie każda karta taką prędkość obsługuję.

To już nie te czasy, gdy paragon był niezbędny. Obecnie zwracać możesz np. mając 3 osobę jako świadka przy zakupach, czy też mając wyciąg z konta. Bez problemu dojdą do tego i zwrócą pieniądze (o ile sklep takowy akceptuje). Najłatwiej jest przy zamówieniach internetowych i np. odbiorze osobistym.

Asus AC1200 , porty ma 10/100 BeseT, więc lipa.

Jeśli chcesz zwrócić na wyciąg to nie będzie problemu. Zasadniczo jeśli obsługiwali Cię przez “wuzetke” to nawet na imię i nazwisko możesz się powołać + data zakupu ewentualnie. Najczęściej w takich sytuacjach w sieciówkach proponują wymianę sprzętu na ten który Cię interesuje lub zwrot pieniędzy. Nie wiem jedynie czy będzie zwrot gotówkowy bo są sklepy w których jeśli było płacone kartą to zwracają w formie przelewu. Jeśli nie masz optymalnego sprzętu u siebie to wymień kartę :stuck_out_tongue: a router sprawdź u jakiegoś znajomego żebyś miał pewność.

Moze to nie wina routera tylko twój dostawca internetu blokuje ci wiekszą predkosc :slight_smile:

Boli dupa co :grin: