Posiadam Iphone 5, podczas gdy przywróciłem ust. fabryczne, musiałem podać hasło do aktywacji telefonu, a owego hasła zapomniałem. Da sie to jakoś obejść?
Pytanko w sprawie Iphone
nie pamiętam jak to było tam dokładnie ale to chyba jest potrzebne zeby połączyć telefon z komputerem?
Jestem w tym zielony, po prostu kupiłem telefon za 700zł właśnie z tą blokadą i nie moge się uporać :/
Może zadzwoń do sprzedawcy i się spytaj. Chyba, że to kradziony, wtedy masz problem.
Też możesz iść do jakiegoś serwisu komórkowego, może będą mogli Ci pomóc.
Ps. Do Administracji, przepraszam za double posta. Nie wiem czemu ale ostatnio nie mogę edytować postów z aplikacji Tapatalk(pisze z pracy z telefonu). W razie możliwości proszę o połączenie tych dwóch postów.
Pozdrawiam
usunięcie blokady w Iphone5 kosztuje chba 40-60zł. Zależy oczywiście od serwisu.
@Bojler Dzięki, o to mi własnie chodziło. Może w Wągrowcu będzie możliwość usunięcia.
Jezeli dobrze pamietam - zdjecie simlocka z Iphone to nie zadne 40-60 zl...i zalezy skad z jakeigo kraju jest telefon. I ceny zaczynaja sie 200-300zl ...zalezy jeszcze jaka siec.Wiec prawdopodobnie ktos zrobil Cie w bambuko:)-a raczej to co opisujesz to chyba nie simlock wkladales karte i dzialalo na polskich sieciach? W ogole skad wziales 700 zl za iphone gdzie nowe kosztuja po 2tys...a uzywki okolo 1,5. Chyba , ze kupile sna tej fajnej aukcji 700zl-teelfon znalazlem w UK ^^ ??
@up o tym właśnie mówię. Miałem kiedyś iphona z Austrii i chciałem ściągnąć simlocka aby móc też używać polskiej karty, niestety cena zdjęcia simlocka mnie odstraszyła. Jak kupiłeś za 700 zł to te parę stowek za zdjęcie simlocka to i tak nie będzie tyle jak byś kupował oryginalny. Jest jeszcze druga opcja, zanosisz telefon do serwisu oni Ci odblokuja i w grają system ale nigdy nie możesz updateowac sam telefonu bo stanie się znowu to samo. Takie coś robią za max stowke.
Tu jest zdjęty simlock. Tylko chodzi o to, że nie pamietam tych danych (facepalm).