Rady na przyszłość

Siemanko;]. Od niedawna bawię się gimpem i chciałem wam pokazać moje coś co stworzyłem. Miały to być sygnatury ale nie wiem jak to wyszło.

Hmm no tak po prostu powiedźcie co zmienić w pracach bo jak od razu się nie dowiem co robię źle to potem ciężko mi będzie się poprawić.

mojapracanr1.jpg

mojapracanr2.jpg

rooneymg.jpg

zabawawphotoshop.jpg

Sorki za double post ale ten ostatni obrazek to z przyczyn tego że uczyłem się w photoshopie czegoś i to mi wyszło

warn_ico.png
Dp. - Dzz'

nie znam się na sygnaturkach, ale tylko pierwsza praca jakoś tak chyba nie wypada z normy

drugi obrazek bardzo ładny. ostatni mi się nie podoba.

ja niestety nie widzę w żadnym obrazku twórczości, takie jakieś płaskie

Patrząc na te obrazki i na inne to słabo ci to wyszło.

Nawet ładnie, ale to 3 jest ... okropne :/ Napisu prawie nie widać, ten efekt ( chyba chodzi o to, że piłkarz jest szyki, takie rozmycie, nie? ) trochę Ci nie wyszedł i ten ogień przy piłce tak dziwnie się ucina ... jakoś mi się tak zdaje, ale i tak fajnie bo widać, że się natrudziłeś :) I może sprawia taki efekt ten piłkarz, bo jest trochę mały ten obrazek. A reszta fajna.

2 i 4 od razu odpadają. 1 trochę dopracować i będzie ładna sygnaturka. 3 może troszkę nie wyszło, ale jak na nowicjusza jest chyba dobrze ;]

A tak, w tym drugim ten ... rycerz chyba powinien się trochę bardziej wyróżniać, dopiero po przyjrzeniu się go zauważyłem ;d chyba że jestem ślepy ;D

Dzięki myślałem że będzie gorzej hehe ten ostatni obrazek to w ogóle nie jest tak jakby pracą bo po prostu sprawdzałem co można w photoshopie zrobić hehe a jeżeli chodzi o rycerza to chciałem ze on jest zły a miecz dobry troszkę przesadziłem z przyciemnieniem.

Przy piłkarzu chciałem jakiś efekt dodać a że jakoś nic nie pasowało z tego co miałem to próbowałem piłkę udoskonalić ;pp.

Dobra zrobiłem następne 3 prace hmm wydaje mi się że się poprawiłem

c4dznickiem.jpg

descructivebearznickiem.jpg

wrkaznickiem.jpg