RAM - Potrzebuję pomocy

Witam. Potrzebuję zasięgnąć rady na temat RAMu, ponieważ mam zamiar sobię go dokupić. Problem polega na tym, że jestem laikiem , a więc nie wiem zbyt wiele na ten temat. Chciałbym dokupić sobie 8 GB , w 2x4 kościach.

Nie wiem tylko, czy dałbym radę sam je podpiąć , a także czy mój komputer to wytrzyma. Chciałbym także się dowiedzieć , z jakiej firmy najlepiej kupować RAM.

Liczę na pomoc :D

Mój Komputer:

AMD Phenom II X2 555 Processor

4GB RAM Kingston 2x2

Zasilacza nie pamiętam , bodajże 650 V

Nazwa płyty głównej Asus M4A88TD-V Evo/USB3

4GB RAM Kingston 2x2 Nazwa modułu Kingston 9905403-151.A00LF

Sorki za taki chaos , jak coś jeszcze trzeba będzie to podam :P

2 kości Ci jeszcze wejdą, DDR3 1333MHz. Zależy też do czego Ci będą potrzebne te RAM'y, tak aby były i siedziały spokojnie, czy do podkręcania.

Raczej nie będę podkręcać, 12GB powinno wystarczyć , bo 4 to już troszku mało :D

W takim razie z jakiej firmy? I jak wygląda "aplikowanie" ramu do komputera?

16GB Ci wejdzie max. na tę płytę główna - dobra płyta swoją drogą. Ja bym Ci polecał nasze polskie GoodRAM'y.

@edit:

Co do wsadzania RAM'u, to po prostu otwierasz zaciski, wciskasz RAM do slotu i tyle, zaciski same naskoczą. Cała filozofia.

A te ramy co teraz posiadasz sa DDR2 czy DDR3?

A te ramy co teraz posiadasz sa DDR2 czy DDR3?

To są DDR3, płyta główna nie obsługuje DDR2.

A no to spoko, najtaniej by wyszły podane wyżej Goodramy cl9 1333Mhz

Dzięki wielkie za pomoc :D Kupię Goodramy , akurat widzę jakieś pasujące do w/w opisu. Jeszcze raz dzięki i pozdro :3

Zapomniałem spytać , ile ta moja płyta główna ma wejść na ram?

Odkręć bok komputera i zobacz >.<

//Edit: Płyta główna posiada 4 wejścia na kości.

Może to dziwnie zabrzmieć skoro masz zamiar dołożyć taką ilość ramu, ale na wszelki wypadek zapytam: masz system 32 czy 64?