Ravendawn Online - Nowości, klasy postaci + info o kluczach na Betę

Witam po dłuższej przerwie :slight_smile:

Poniżej znajdziecie skrócony spis nowości zaprezentowanych nam przez ekipe Ravendawn Online oraz małe info odnośnie kluczy Beta :slight_smile:

Pojawił się spis prawie wszystkich Archetypów - został tylko jeden, Protection. Przypomnę że do gry używamy w tym samym czasie 3, różnych archetypów, które możemy w każdej chwili zmieniać w czasie trwania rozgrywki. Na ten moment mamy pełen opis, wraz z animacjami:

  • Witchcraft - głównym atutem jest tu osłabianie przeciwnika oraz wykradanie punktów życia oraz many.

  • Wizardry - magia ognia i lodu. Ogień - typ ofensywny, lód - typ defensywny.

  • Spiritual - typ bardziej supportówy. Możemy postawić barierę, wrzucić regen hp / many, zredukować obrażenia drużyny

  • Archery - typ fizyczny dystansowy, dzięki rozbudowanym umiejętnością łatwo utrzymamy dystans od przeciwnika zasypując go tym samym serią strzał.

  • Warfare - coś dla osób chcących pograć 'ala barbarzyńcą. Zadajemy spore obrażenia fizyczne zarówno pojedynczym celą jak i kilku na raz. Nasze ataki mogą wyssać punkty życia z przeciwnika oraz zredukować jego obronę.

  • White Magic - archetyp głównie supportowy - wzmacniamy i leczymy naszych sojuszników. Nie zabraknie tu też czarów ofensywnych.

  • Shadow - dobry wybór dla łotrzyków. Szybkie zadawanie obrażeń i znikanie z pola widzenia przeciwnika.

  • Protection - jeszcze co prawda nie ma oficjalnego opisu, ale głównie będzie głównie pełnił rolę tanka.

W spisie newsów na stronie głównej znajdziemy też mapę całego świata oraz historię fabularną Ravendawn.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o danych archetypach zapraszam do aktualności: https://ravendawn.online/pl/home

Co do kluczy na beta testy. Twórcy udostępnili sposób jak zapewnić sobie klucz na nie. Jednym ze sposobów jest zostanie Twórcą treści czyli streaming na Twitchu oraz Youtube - szczegóły na stronie, po inny sposób zapraszam na kanał discorda https://discord.gg/srjKfcj5ZS :slight_smile:

2021-02-06_125434 2021-02-06_125452 2021-02-06_125507 r1

Fajny OTS niemniej nadal tylko OTS :wink:

3lajki

Dla jednych tylko, dla innych aż :wink:

1lajk

Hej,
Napisałeś, że w dowolnej chwili będzie możliwość zmiany archetypu. Chciałbym zapytać, czy taka czynność będzie się wiązała z jakimś kosztem? Będzie kosztować golda/ będą potrzebne specjalne itemki/ jakiś czasowy debuff? Mi osobiście przypadł do gustu system błogosławieństw w Bless Online, gdzie aby takiego “blessa” zmienić trzeba udać się do specjalnego altara, lub jeśli nie masz ochoty iść, możesz za zmianę zapłacić cenną walutą (nie pamiętam jak się nazywała, ale służy do handlu na auction house i nie ma jej dużo generalnie)

OTS bym tego raczej nie nazwał, bo poza grafiką nie ma nic więcej wspólnego z Tibią :smiley: jest wykorzystywany tylko jej silnik graficzny wiec bardziej bym traktował jako nową grę jak inne tytuły wychodzące np w oparciu o Unity :smiley: