Red Orchestra

Red Orchestra 2 jest gra od studia Tripwire oparta na silniku Unreal 3.0. Gra w dniu premiery miala mase bugow ktore byly dosc uciazliwe. Ale jest juz ponad miesiac od premiery i wyszlo sporo patchy poprawiajace te bugi jak i znacznie zwiekszajace optymalizacje silnika graficznego. A czemu zrobilem temat o tej grze? Bo RO2 ocieka klimatem.

Jest to taktyczny shooter rozgrywajacy sie na duzych mapach na ktorych mozna grac do 64 osob. Gra stara sie odzwierciedlać realistyke zachowania broni jak i samego żołnierza. Dla tego realnie sa odwzorowane zachowania broni(opad kul, rozrzut jak i penetracja pociskow). Dodatkowym plusem gry jest system zaslon ktory umozliwia chowanie sie za przeszkodami i prowadzic z dosc bespiecznej pozycji ogien(zawsze lepiej byc za zasłoną nie? :P). Podkreslam tez ze to nie jest gra strikte CoD. Tutaj jeden strzal zazwyczaj konczy sie naszym zgonem. Malo tego, optyke w broniach mozna stabilizowac by lepiej prowadzic ogien na rozne odleglosci. Dodatkowo tworcy gry chca realnie odzworowac zachowania zolnierzy. Przyszpilony wojak od ognia zaporowego na bank ma wyzszy poziom adrenaliny ktory sprowadza sie do znacznie gorszej celnosci strzelania. Oczywiscie nie wspomne tu o zmeczeniu i innych klimatach ktore juz mozna bylo zaobserwować w innych grach. Grac tez mozna czolgami a ich walory tez sa odzwierciedlone bardzo szczegółowo(nawet wnatrza czolgow). penetracja pancerza czolgu jest inna od frontu jak i od tylu. Tyle jak mowimy o mechanice rozgrywki. Mapy natomiast ociekaja klimatem, zniszczone fabryki, zrownana z ziemia wioska, centrum zrujnowanego Stalingradu jest to cos naprawde klimatycznego.

Wydaje mi sie ze jest to gra obowiazkowa dla ludzi ktorzy lubia taktyczny i w miare realny sposob rozgrywki. A dla fanow FPSow o 2 wojnie swiatowej pozycja obowiazkowa :).

Ostatnio szukałem sobie jakiegoś shotera do gry multi, albo z dobrym co - op'em

Myślałem poważnie nad zakupem Red Orchestra 2, ale kiedy spróbowałem rozczarowałem się właśnie masą bugów ... i absurdami zawartymi w samej grze np: te nieszczęsne leczenie się podczas krwawienia, artyleria, mobilność czołgów,

sama optymalizacja gry ... to już w ogóle.

Potwierdzam jedno klimat ma niepowtarzalny same mapy są imponujące pod względem projektu i wielkości!

W końcu brak camperów z snajperkami, bo tu dostaje się jedną na grupę, team.

Ogólnie moje wrażenia po spędzeniu u znajomego kilku godzin przy tym produkcie to średnio/słabo zadowalająca rozgrywka. Poczekam na kilkanaście patchy które coś poprawią.

Ostatecznie wylądowałem przy Warhammer 40000 Space Marine multi niezłe czekam na update z co -op'em.

No wlasnie ostatnio wyszedl patch 3,3GB :D i on sporo naprawil. Leczenie dalej jest(to akurat faktycznie jest zbedne). CO do mobilnosci czolgow, nie iwem co jest w niej zle. Trzeba pamietac ze to pojazcy z lat 30-stych XX wieku na DIESEL'u :D. No i te piekne 40 ton mocy :). A artyleria jak dla mnie jest ok :).

Spawn popraw ostatnie zdanie, dziwne wygląda ;)

Grę kupiłem 2 dni temu na steam (Forma klucza) no ale co jak co to nie spotkałem tych waszych "bugów" a gra się naprawdę fajnie tylko że co do kampienia to ta gra jest rajem, gdzie mnie to akurat nie przeszkadza bo lubię grać eghm, defensywnie.

Grę kupiłem 2 dni temu na steam (Forma klucza) no ale co jak co to nie spotkałem tych waszych "bugów" a gra się naprawdę fajnie tylko że co do kampienia to ta gra jest rajem, gdzie mnie to akurat nie przeszkadza bo lobię grać eghm, defensywnie.

Jest rajem. Ale plusem jest to ze do wyboru jest tylko 1 marksman :D. Reszta musi se radzic z zwyklymi karabinami :).

Grę kupiłem 2 dni temu na steam (Forma klucza) no ale co jak co to nie spotkałem tych waszych "bugów" a gra się naprawdę fajnie tylko że co do kampienia to ta gra jest rajem, gdzie mnie to akurat nie przeszkadza bo lobię grać eghm, defensywnie.

Jest rajem. Ale plusem jest to ze do wyboru jest tylko 1 marksman :D. Reszta musi se radzic z zwyklymi karabinami :).

Red Orchestra 2 jest gra od studia Tripwire oparta na silniku Unreal 3.0. Gra w dniu premiery miala mase bugow ktore byly dosc uciazliwe. Ale jest juz ponad miesiac od premiery i wyszlo sporo patchy poprawiajace te bugi jak i znacznie zwiekszajace optymalizacje silnika graficznego. A czemu zrobilem temat o tej grze? Bo RO2 ocieka klimatem.

Jest to taktyczny shooter rozgrywajacy sie na duzych mapach na ktorych mozna grac do 64 osob. Gra stara sie odzwierciedlać realistyke zachowania broni jak i samego żołnierza. Dla tego realnie sa odwzorowane zachowania broni(opad kul, rozrzut jak i penetracja pociskow). Dodatkowym plusem gry jest system zaslon ktory umozliwia chowanie sie za przeszkodami i prowadzic z dosc bespiecznej pozycji ogien(zawsze lepiej byc za zasłoną nie? :P). Podkreslam tez ze to nie jest gra strikte CoD. Tutaj jeden strzal zazwyczaj konczy sie naszym zgonem. Malo tego, optyke w broniach mozna stabilizowac by lepiej prowadzic ogien na rozne odleglosci. Dodatkowo tworcy gry chca realnie odzworowac zachowania zolnierzy. Przyszpilony wojak od ognia zaporowego na bank ma wyzszy poziom adrenaliny ktory sprowadza sie do znacznie gorszej celnosci strzelania. Oczywiscie nie wspomne tu o zmeczeniu i innych klimatach ktore juz mozna bylo zaobserwować w innych grach. Grac tez mozna czolgami a ich walory tez sa odzwierciedlone bardzo szczegółowo(nawet wnatrza czolgow). penetracja pancerza czolgu jest inna od frontu jak i od tylu. Tyle jak mowimy o mechanice rozgrywki. Mapy natomiast ociekaja klimatem, zniszczone fabryki, zrownana z ziemia wioska, centrum zrujnowanego Stalingradu jest to cos naprawde klimatycznego.

Wydaje mi sie ze jest to gra obowiazkowa dla ludzi ktorzy lubia taktyczny i w miare realny sposob rozgrywki. A dla fanow FPSow o 2 wojnie swiatowej pozycja obowiazkowa :).