Witaj!
Który to już raz zbieram tutaj ludzi? Szkoda czasu na liczenie…
Niemniej jednak, część z tych graczy wciąż jest razem ze mną! Tak jest! Projekt “Ekipa na lata” nie skończył się totalnym fiaskiem jak wielu podejrzewało!
Wraz z kilkorgiem kompanów z “Ekipy na lata” oficjalnie przechodzimy [PONOWNIE] do kontrofensywy! Czy społeczność MMORPG zdzierży naszą bezczelność? “Cóż chyba wielkiego wyboru nie ma, gdy pióro już w mej dłoni…”
Walczyliśmy na połaciach świata Erenor, nim wiele z gildii myślało o jakimkolwiek powrocie! Stawaliśmy ramię w ramię, gdy większość wciąż tylko narzekała, że nie da się grać na Legacy, gdzie my tymczasem na Fresh’u pod nazwą Ezi bawiliśmy się wraz z TOP’ką serwera na PvP. My, Ci którzy dali szanse sobie nawzajem i postawili społeczność nad wirtualny symulator rozwoju. Niektórzy, tak jak ja weterani, pierwszy raz na przestrzeni lat okalających istnienie ArcheAge, naprawdę dobrze się bawili grając czy to PvP, czy progresując na wszelaki sposób pojęte PvE. Smakowaliśmy tej gry razem, dzieląc razem lepsze i gorsze chwile…
I dziś znowu stajemy w szranki! Ramie w ramie! Jeden za wszystkich… Wszyscy za jednego!
Budując braterską więź, na powrót staramy się budować naszą potęgę! Na horyzoncie mamy znowu konkretny cel… ArcheAge Unchained! Platforma uwolniona z okowów P2W , które uprzednio zniszczyło ten wspaniały świat prawie do szczętu… Tym razem, w systemie B2P , będzie próbował otrzepać się z pyłu zapomnienia i wszelakiej awersji…
Czy jest sens? Czy warto?
Pierwsze 2-3 miesiące to pewny okres wyrównanej rozgrywki. Co potem? Aktualnie nawet na Legacy da się dojść do TOP bez wydawania gotówki, z tym że… Trwa to od 6 miesięcy do ponad roku w zależności od tego na ile kont gramy i jaką ilość czasu na grę poświęcamy.
I tutaj pojawia się wyżej wspomniany Unchained!
Oferuje on nam rozgrywkę na patchu 6.0, lecz na całkiem osobnej platformie.
Co za tym idzie?
- Każdy zaczyna od 0;
- platforma ta posiada osobny Item Shop, w którym zostały tylko przedmioty kosmetyczne;
- status premium polegający głównie na zwiększonej regeneracji punktów pracy[labor’a] będzie wpisany w Twoje konto raz na zawsze po jego zakupie;
- dostajemy możliwość rywalizowania w świetnie zorganizowanym pod względem PvP i PvE MMORPG’u, na równi z innymi graczami;
- nikogo nie musimy gonić;
- grając minimum 3h dziennie, jesteś w stanie konkurować z innymi, odskoczą najdalej na 2-3k GS w przeciągu ok. 2 miesięcy, o ile będą grać minimum dwa razy tyle co Ty i, będą posiadać wszystkie możliwe alty;
- Unchained nie będzie miało multiboxingu, co oznacza, że nawet mając alty będziesz musiał poświęcić im 3x więcej czasu!;
-
Maksymalnie będziesz mógł posiadać 3 konta[ograniczenie na IP]!
Skąd ekscytacja?
- To wszystko sprawia, że wreszcie grę i jej ekonomie będą kształtować gracze, a nie IS!
- Ograniczenie liczby altów, a co za tym idzie, potencjalne poprawienie się sytuacji wielu profesji, które do tej pory były przez nie zdominowane! Wreszcie Drwal, Górnik, czy Kucharz będą zarabiać jak należy!
- Nie będziesz zmuszony obskakiwać dodatkowych punktów labora… Weterani pewnie pamiętają grind na kopalniach serwera NA…
- Nowe patch’e oferują możliwość zrobienia Ekwipunku endgame’owego praktycznie bez udziału RNG! Grasz pół roku i te pół roku przekłada się na Twój progres, jedyne co możesz spalić to jakiegoś oponenta!
- Masę aktywności stało się teraz bardziej opłacalnych:
- Honor Points[Crimson Rift/Grimghast Rift/Whalesong Harbor/Aegis Island/Mistmerrow/HALCY/Fall off Hiram City/ETC.]
- Gilda Stars[Questy Daily Austera/Marianople/Daily Contracts/World Bosse’s/Grimghast Rift]
- Kyrios Badge[Areny: 5v5v5v5/10v10 Sparring/1v11/1v1/1v1 Sparring]
- Vocation Points[Family Quests/Daily Contracts/Fall off Hiram City]
- Prestige[Guild Quests/Ocllera Rift]
- Gold[BEZPOŚREDNIO> Daily Contarcts/Red Dragons/World Bosse’s/Abyssal Attack/Areny/Fishing Event/Hero/Community Center]
- Labor[HALCY]
Wiem, wiem ten nazwy pewnie prawie nic Ci nie mówią, jednakże ten artykuł to nie poradnik. Jeżeli chcesz zyskać lub uzupełnić wiedzę na temat ArcheAge oraz ArcheAge Unchained, to zapraszam Cię do obserwacji mojego kanału Twitch, gdzie staram się pomagać nowym i powracającym graczom najlepiej jak umiem w sposób merytoryczny.
Link tutaj: https://www.twitch.tv/schabowyarbuzowy
Dobra! Do brzegu towarzysze, do brzegu!
Gra-CORE: ArcheAge Unchained
Serwer: [EU]Alexander
Nacja: [East]Harani
Nazwa: The Controversy
Nastawienie: PvX
Discord: https://discord.gg/ApAkqG2
-
Core gildii stanowią doświadczeni gracze, którzy pomagają nowym i powracającym graczom.
-
Gildia będzie funkcjonowała w trybie Smart Casual-ukierunkowana pod graczy z ograniczoną ilością czasu, wymóg to minimum 3h dziennie, przy czym usprawiedliwione nieobecności będą jak najbardziej możliwe.
-
To Ty wybierasz ścieżkę, którą chcesz podążać, zależnie od preferowanych [PvP/PvE]. W zależności od tego co wybierzesz będziesz w mniejszy lub większy sposób kształtował Gildię.
-
Chętni będą mogli deklarować się jako Constant Party o zabarwieniu Semi-Hardcore, które to będzie objęte specjalnym nadzorem, a rekrutacja do niego będzie bardziej wymagająca, jak i utrzymanie się w nim.
Skąd ten podział?
O ile cała gildia będzie kooperować, o tyle większy nakład czasu, generuje potrzebę zapewnienia tym osobom odpowiedniej ilości aktywności w obrębie Gildii, gdyż ArcheAge to głównie gra zespołowa jeśli chodzi o End Game, a przynajmniej w tym wydaniu, sprawia on najwięcej frajdy.
Czy casual gracze na tym ucierpią?
Nie! Sekcja Hardcore jest podporą, która pozwoli całej gildii czerpać jeszcze więcej z End Game’owego content’u. Reasumując jedna i druga grupa zostanie otoczona odpowiednią pieczą oraz adekwatną ilością aktywności, w których każdy chętny może brać udział, z tym że mając więcej czasu, możesz robić więcej-PROSTE!
Czego wymagamy:
- wiek 16+
- komunikator głosowy[obecność podczas rozgrywki obowiązkowa]
- minimum kultury
- skłonność do działania w grupie
Co oferujemy:
- serwer Discord
- możliwość rozwoju w strukturach gildyjnych
- wszelaką pomoc w zakresie merytorycznym, odnoszącym się do ArcheAge
- planowane Eventy Gildyjne
- treningi PvP oraz "PvE"
Nasza historia: Ekipa na lata