Restrukturyzacja pracy moderatorów + Jr Moderator

Komunikacja:

user -> jr mod/mod -> gł. mod -> admin

Prosiłbym o niepomijanie takiej kolejności. Rozpiszę to na przykładzie co by łatwiej było dla wszystkich.

X dostał warna od moderatora Y, ma jakieś zastrzeżenia. Co robi?

Pisze wiadomość do moderatora Y (tak, tego samego, od którego dostał warna) jeśli wymiana zdań do niczego nie dąży (różnice poglądów) do albo moderator Y albo użytkownik X (wolałbym jednak samego usera) pisze do głównego moderatora.

Treść wiadomości ma być czytelna, nie mogą to być wrzaski, bluzgi i inne głupoty na moderatora od warna, ma to być zwięzłe przedstawienie sytuacji z INFORMACJĄ o tym, że rozmawiało się już z moderatorem, który przyznał warna.

Od tej wiadomość to moderator główny bada całe zajście jeśli dojdzie do wniosku, że wszystko jest w porządku i warn jest słuszny to musicie albo to zaakceptować albo kontaktować się już bezpośrednio z adminem. Aczkolwiek odradzam to, skoro moderator stwierdził, że była to dobra decyzja ja bądź Dzz nie będziemy pewnie mieć innej opinii na dany temat. Wiadomości do Nas proszę słać już w wyjątkowych sytuacjach.

Jeszcze gwoli wiadomości do Mnie/Nas, nie chcę pm w stylu "znasz jakieś fajne mmo?", "chce być stałym siedze tu długo", "dostałem warna od żałosnego moda, cały serwis jest żałosny" - Takie wiadomości olewam. Jeśli uważacie, że zasługujecie na stałego bywalca (jeszcze odnośnie tego) to na pewno go kiedyś dostaniecie. Jakoś wydaję mi się, że większość jednak uważa, że powinien dostać, więc lipa.

Restrukturyzacja pracy moderatorów/jr mod:

Global/Główny moderator - crracked - odpowiada za pracę moderatorów, jeśli macie jakieś wątpliwości i sugestie możecie śmiało do niego pisać.

Modzi:

NorthenStar - INNE/STRONA GŁÓWNA/FORUM

Might Tay - MMO Zone

Leman - INNE/STRONA GŁÓWNA/FORUM

Blaumro - Gry MMO

Jak widzicie moderatorzy odpowiadają za konkretne "duże" działy. W razie problemów kontaktować się z odpowiednim moderatorem.

Jr Modzi (działy - wybrałem parę najbardziej popularnych, nie sądzę by w każdym dziale byli potrzebni):

Kawa na ławę - PlainLazy (already done)

Sprzęt komputerowy - XarduneK (already done)

Społeczność/Hydepark -

Film/Muzyka/Książki (jako całość) -

Gry/INNE Gry MMO (jako całość) -

Gildie/Klany -

MOBA - chciałbym kogoś kto się zna -

Nadchodzące MMO - też mile widziana osoba, która w temacie siedzi -

Rekrutacja zostanie otwarta niedługo.

Największy wpływ na wybór jr moda, mają sami modzi, każdy jr mod będzie miał nad sobą któregoś z moderatorów, który w jakiś sposób będzie sprawował nad Nim pieczę więc decyzja należy w dużej mierze do samych moderatorów.

Co do kar, zmieniłem już wszystko w regulaminie, także zostaje tylko czekać na 1 lutego.

Na tę chwilę wygląda to w ten sposób, tak jak już powiedziałem, rekrutacja otwarta wkrótce (będzie pewnie 1 lub 2 miejsca) dzięki i pozdro!

Modów niedługo więcej niżeli samych użytkowników, ale może to coś zmieni na tym forum, wyjdzie w praniu.

Poza tym czy działy "inne gry, moba i gry" muszą mieć oddzielych moderatorów? Bo jak tak dalej pójdzie to do każdego działu będzie osobny mod a wtedy sie może burdel zrobić. Nie wiem jak Wy, ale ja bym połączył te działy, ew. moba mogłaby mieć osobnego bo to już troszke inna rozgrywka.

I co to są te "duże działy"? Bo np "gildie i klany" jest ostatnio mocno oblegany a ma się nim zajmować jr.mod. I jeśli by była możliwość podania który z modów jest odpowiedni za jaki dział to by było miło, bo lepiej wiedzieć teraz niżeli dowiedzieć się poprzez warna.

I tak na marginesie, jak jakiś mod czy ktokolwiek upoważniony do tego daje warna, to miło, jakby przy tym warnie był podany punkt, który dana osoba łamie, żeby nie było niejasności.

@edit

Dziękuję ślicznie za wyjaśnienie.

Masz czarno na białym napisane jaki mod odpowiada za jaki "duży dział" na forum. Tytuły masz nad każdym dużym działem.

Działy i tak będą połączone, będzie nowych 4 jr modów, oprócz tych, którzy już są. Sami zaproponowaliście podział na działy więc poszedłem Wam na rękę. Nie wydaję mi się, żeby był burdel.

Po za tym, że działem Gildie/klany zajmuje się jeden na wyłączność jr mod to jeszcze macie tam Might Taya? Podziały są, moderatorzy mają się do nich stosować ale w razie problemów ingerować mogą wszędzie od tego są. Tylko jr modzi będą mieli jurysdykcje w swoich działach.

Taak, moderatorzy już zostali poinstruowani by w przypadku warnów dawać punkty lub po prostu pisać powód. Tak było od zawsze z tym, że czasem po prostu dawali wyłącznie w notce dla moderatorów, teraz będzie również info dla użytkownika.

Jeszcze takie pytanko odnośnie regulaminu. Czy Waszym zdaniem w regulaminie nie powinno być też informacji o treści jaką zawiera sygnatura albo avatar? Chodzi mi o to, ze czasem są tam przekleństwa (chociaż widziałem, że są kasowane po jakimś czasie) i dość często sporo erotyzmu. Jest tylko jedno bardzo ogólne zdanie w regulaminie:

"6.4. Jeżeli administracja uzna podpis za niestosowny, ma prawo do usunięcia go w całości lub tej części, która łamie postanowienia regulaminu (i tutaj szczególna uwaga od AlphaWolf: ja wiem, że zdecydowana większość użytkowników naszego forum to panowie, którzy lubią sobie popatrzeć na ponętne kobiece kształty, ale tego typu zdjęcia zachowujcie na swoim dysku. Z naszego forum korzystają również młodsi użytkownicy - uszanujmy to)." - zdaję sobie sprawę z tego, że jest to stary punkt bo z tego co mi wiadomo osoba, o której mowa w tym pktcie już nie działa w obrębie tego forum i nie wiem jak to wygląda w nowym regulaminie

Rozumiem, że to nie nowość w internecie, ale to forum dotyczy gier a czasem czytając jakiś post kogoś tam, po lewej i pod postem mam jakąś pół gołą babe ruszającą się bądź nie. Jak dla mnie powinno być to jakoś bardziej uwzględnione co można. Mnie to trochę odtrąca, bo chciałbym przeczytać treść a zdjęcie jakiegoś tyłka zasłania mi 1/3 ekranu (wyolbrzymiłem troszkę dla efektu).

Jak już jesteśmy przy tym całym erotyźmie to w newsach wg mnie też powinna być jakaś cenzura, bo ostatnio przeglądając newsy na str. głównej, przelatuje mi jakaś baba skompo ubrana, bądź niedajboże naga lub męskie przyrodzenie. Zdaję sobie sprawę, że czasem tematem takiego newsa jest właśnie nagość, ale w mojej opini zdjęcia powinny być wyświetlane po kliknięciu przez użytkownika. Mowa tu o jakiś bardziej hardkorowych zdjęciach.

Mam nadzieję, że nie przeszkadza fakt, że piszę o tym tutaj, ale temat odnośnie zmian ma ponad 60 dni i nie da się tam pisać i tutaj warto by było właśnie takie ważniejsze tematy zrobić w ten sposób, żeby te 60dniowe ograniczenie ich nie obejmowało, jeśli jest to możliwe.

Jest to tylko i wyłącznie moja opinia, nie musicie się z nią zgadzać.

@edit

I zapomniałem jeszcze o jednej sprawie. A mianowicie, jeśli jest nabór na newsmenów czy modów i jeśli ktoś się dostanie to pod koniec naborów byłoby dobrze wiedzieć kto się dostał (podobny wątek był już chyba poruszany) Bo newsmanami widziałem cały czas bym Guru i Ozonek a niedawno doszły nowi newsmani i ani słowa, że takie ktośie się pojawiły (chyba, że coś mnie ominęło).

Jeśli widzisz takie sygnaturki to wystarczy zgłosić i któryś z moderatorów się tym zajmie.

Co do pytania w edicie to Chmarus już się wypowiedział na ten temat, po prostu zostawił podania bez odpowiedzi bo nie wiedział czy próbni newsmani się sprawdzą gdyby było inaczej to po prostu spojrzałby na podania wiszące nie musząc rozpoczynać nowej rekrutacji.

Będzie rekrutacja to się zgłosisz. Pamiętaj, że jeden z moderatorów będzie Twoją 'niańką'. Parafrazując, ktoś z Naszej Fantastycznej Czwórki (crracked nie licząc ofkors) musi wybrać Ciebie.

Vampir wybieram Cię! *w tle muzyczka z pokemonów*

A tak poważnie to kiedy rekrutacja i na jakiej zasadzie to będzie, bo w sumie podanie to tam nie wiele można dodać, liczyć się będzie ewentualny staż czy w ogóle co właśnie :D

Moderator sobie wybiera pomocnika.

ja kce ja kce !! :D:D1260013540_by_iheartsweets_600.jpg

warn_ico.png
Spam ~ blaumro

Osobiście mogę zając się działem Gildie/klany ponieważ w tej dziedzinie mam dużo do zaoferowania oraz bym i jestem liderem różnych gier mmorpg. Przede wszystkim jestem aktywną osobą i na pewno bylibyście zadowoleni z mojej pracy :) Jakby co pw :D

to był taki żart dlatego taka mina omg :P ale jak ktoś nie zrozumiał to ok :P (sorki za spam)

Mamy 1 luty, a więc,

drabinka kar prezentuję się od dziś następująco:

6 pkt - 1 dzień

8 pkt - 7 dni

10 pkt - 30 dni

Ilość punktów za dane przewinienie:

Wulgaryzmy - 3 pkt

Obraza innego użytkownika - 4 pkt

Niecenzuralne treści - 3 pkt

Spam/Reflinki/Topic Bumping/Archeologia/Zła sygnaturka - 1 pkt

Oczywiście to wszystko podlega ocenie moderatora/ki, który/a daje warna. Na przykładzie:

User X ma niecenzuralne treści w sygnaturce, więc dostanie 3 pkt zamiast 1 pkt.

Po 10 pkt user może (nie musi) dostać perma, wszystko zależy od tego jakie miał przewinienia oraz znowu od osobistej oceny danego moderatora/moderatorki.

Dzięki, pozdrówki.

Kurcze pieczone trzeba się pilnować.

Jakby co ja będę dawał perma zawsze, gdy liczba warnów skoczy powyżej 10.

Wszystko w rękach moderatora, który będzie to rozpatrywał.

Wiadomo, że można mieć 7pkt i dostać 4pkt do daję łącznie 11pkt, więc w takim przypadku mod może, ale zdecydowanie nie musi dać perma. Natomiast gdy po 11pkt ktoś zainkasuje jakąś ładną ilość to już raczej nie ma przebacz.

Moderator też człowiek, weźcie to pod uwagę.

Sry za odgrzewanie tematu - jednak jest jeden niuans o którym nikt nie wspomniał. Jeśli np. moderator i pomocnik się nie zgadzają w pewnych kwestiach, co wtedy ?. Przecież była taka sytuacja iż 2 moderatorów się powygryzywało ze stanowiska. Rozumiem iż jakby doszło do jakiegoś problemu to zadanie ma to rozwiązać administrator ?.

Crracked, główny moderator, jeśli będą dalej jakieś niuanse to dopiero do mnie.

Komunikacja:

user -> jr mod/mod -> gł. mod -> admin

Prosiłbym o niepomijanie takiej kolejności. Rozpiszę to na przykładzie co by łatwiej było dla wszystkich.

X dostał warna od moderatora Y, ma jakieś zastrzeżenia. Co robi?

Pisze wiadomość do moderatora Y (tak, tego samego, od którego dostał warna) jeśli wymiana zdań do niczego nie dąży (różnice poglądów) do albo moderator Y albo użytkownik X (wolałbym jednak samego usera) pisze do głównego moderatora.

Treść wiadomości ma być czytelna, nie mogą to być wrzaski, bluzgi i inne głupoty na moderatora od warna, ma to być zwięzłe przedstawienie sytuacji z INFORMACJĄ o tym, że rozmawiało się już z moderatorem, który przyznał warna.

Od tej wiadomość to moderator główny bada całe zajście jeśli dojdzie do wniosku, że wszystko jest w porządku i warn jest słuszny to musicie albo to zaakceptować albo kontaktować się już bezpośrednio z adminem. Aczkolwiek odradzam to, skoro moderator stwierdził, że była to dobra decyzja ja bądź Dzz nie będziemy pewnie mieć innej opinii na dany temat. Wiadomości do Nas proszę słać już w wyjątkowych sytuacjach.

Jeszcze gwoli wiadomości do Mnie/Nas, nie chcę pm w stylu "znasz jakieś fajne mmo?", "chce być stałym siedze tu długo", "dostałem warna od żałosnego moda, cały serwis jest żałosny" - Takie wiadomości olewam. Jeśli uważacie, że zasługujecie na stałego bywalca (jeszcze odnośnie tego) to na pewno go kiedyś dostaniecie. Jakoś wydaję mi się, że większość jednak uważa, że powinien dostać, więc lipa.

Restrukturyzacja pracy moderatorów/jr mod:

Global/Główny moderator - crracked - odpowiada za pracę moderatorów, jeśli macie jakieś wątpliwości i sugestie możecie śmiało do niego pisać.

Modzi:

NorthenStar - INNE/STRONA GŁÓWNA/FORUM

Might Tay - MMO Zone

Leman - INNE/STRONA GŁÓWNA/FORUM

Blaumro - Gry MMO

Jak widzicie moderatorzy odpowiadają za konkretne "duże" działy. W razie problemów kontaktować się z odpowiednim moderatorem.

Jr Modzi (działy - wybrałem parę najbardziej popularnych, nie sądzę by w każdym dziale byli potrzebni):

Kawa na ławę - PlainLazy (already done)

Sprzęt komputerowy - XarduneK (already done)

Społeczność/Hydepark -

Film/Muzyka/Książki (jako całość) -

Gry/INNE Gry MMO (jako całość) -

Gildie/Klany -

MOBA - chciałbym kogoś kto się zna -

Nadchodzące MMO - też mile widziana osoba, która w temacie siedzi -

Rekrutacja zostanie otwarta niedługo.

Największy wpływ na wybór jr moda, mają sami modzi, każdy jr mod będzie miał nad sobą któregoś z moderatorów, który w jakiś sposób będzie sprawował nad Nim pieczę więc decyzja należy w dużej mierze do samych moderatorów.

Co do kar, zmieniłem już wszystko w regulaminie, także zostaje tylko czekać na 1 lutego.

Na tę chwilę wygląda to w ten sposób, tak jak już powiedziałem, rekrutacja otwarta wkrótce (będzie pewnie 1 lub 2 miejsca) dzięki i pozdro!