Return of Dragon Ball (RODB)

Już na początku wam mówie , że nie jestem adminem forum ani żadnym programistom czy też skrypterem tej gry.

Reklamuje ją tu ponieważ uważam , że gra jest naprawde dobra. Grałem w inne gry MMORPG DB , ale grały tam tak zawane dzieci NEO , które tylko psuły rozgrywkę innym graczą , lub też gra posiadała dużo bugów albo admini i skrypterzy nie byli skłonni do pracy nad grą.

Teraz gra jest w toku pracy i tworzona jest nowa wersja gry , z nowymi mapami , skryptami itd....Nie wiem , kiedy wypuszczą skończoną gre , ale warto czekać , bo widziałem starą wersje gry i była ona naprawde świetna. Wszyscy gracze będą zaczynać od początku , dlatego nie bójcie się o lvl.

Nie wiem dokładnie na jakim silniku jest oparta , ta gra , ale o to możecie spytać Head Admina i twórce tej gry (matrixa) na forum:

www.rodb.eu

Admin odpowie na wasze wszystkie pytania.

Polecam gre !

Ps. Może na skryptach gier 2D się nie znam , ale za to , jestem programistą jednego z lepszych serwerów RP w Polsce do gry GTA San Andreas. I to jest dopiero trudna robota.

Jak kotś się na tym zna to wie , że PAWNO nie jest takie łatwe.

Pozdrawiam i zapraszam do rejestracji na forum gry. ;-)

Nie żebym narzekal ale po otwarciu stronki pierwesze co sie rzuca w oczy to że trzeba placic za wszystko! 20pln wyglad postaci, założenie klanu 30 lub 50pln jak dla mnie komus chyba odbila szajba az sie dziwie ze za zalozenie konta nie trzeba placic

Postać tworzysz za darmo i inne rzeczy też , ale jeżeli ktoś będzie chciał niepowtarzalny wygląd postaci , to płaci za robocizne.

Do klanu można wstąpić za darmo itd...... , ale jeśli chcesz założyć własny klan + strona , to płacisz i za domki też się płaci.

Pokaże wam 1 screen z wersji beta.

screen11uf7.png

Pozdrawiam.

Pogralbym bo lubilem bardzo DB kto wie moze sie kiedys skusze:)

Już na początku wam mówie , że nie jestem adminem forum ani żadnym programistom czy też skrypterem tej gry.