Router problem ;p

Witam, dzis zakupiłem sobie router pentagram p6363, dla zobrazowania tego modelu link:

http://www.pentagram.pl/produkty/cerberus-p-6363

I na samym wstępie mam z nim problem, mianowicie postepuje zgodnie z zaleceniami podanymi w instrukcji:

-start > panel sterowania

-stan sieci i zadania

-ogólne > właściwości

-protokół int. TCP/IPv4 > właściwości

-uzyskaj adres ip autom. uzyskaj adres serwera DNS autom.

Po czym wchodze na strone z podanego domyslnego adresu ip, wpisuje nazwe użytkownika i hasło, klikam dalej i wyskakuje napis ze dobrze skonfigurowalem a mimo to nie mam dostepu do internetu(jbc router juz jest podlaczony kablami i do kompa i do sieci i do zasilania)

I tu jest problem, bo chce sobie to zrobic ale jestem laikiem, czy ktos moglby mi pomoc?

Potrzebne info- Windows Vista, internet osiedlowy Pawluk

Wszystko zależy od twojego dostawcy. Czy nie dostarczył on jakiejś dokumentacji z poprawną konfiguracją?

Wgl. zobacz jeszcze czy po dodaniu tych DNSów w protokół int. TCP/IPv4 nadal będzie brak sieci:

DNS1: 8.8.8.8DNS2: 8.8.4.4

Podstawowe pytanie: Dioda od internetów się świeci ?

DNS- wpisalem takie jakie podales, dalej nic

Ceries, tak wszystkie diody pala sie tak jak palic w instrukcji sie powinny

Na umowie mam tylko podaną konfiguracje protokołu TCP/IPv4

Adres ip
Maske Sieci

Adres IP bramy sieciowej

DNS1 i 2

oraz info pod spodem że:

W przypadku montażu routera z funkcją NAT powyższe ustawienia stosuje sie do konfiguracji strony WAN w przypadku podłączen realizowanych droga radiową urzadzenia do obslugi domowej sieci radiowej nalezy ustawic w trybie Access Point's

Dobra jak przy takich ustawieniach to nawet nie wrzucaj (tego co napisałem wcześniej)poszperaj w ustawieniach routera zakładke TCP/IPv4 zostaw w spokoju na automatic jak masz serwer DHCP uruchom.

Wprowadź dane od dostawcy Internetowego w odpowiednie pola.

FieryAngel, wpisywalem i tez nic nie daje