RPG, może open world, indie

Hej.
Przez ostatnie miesiące znowu zacząłem spędzać długie godziny przed komputerem średniej klasy i gram w parę gierek.
Niestety zarówno jak i na RPG, jak na indie grach, nie znam się w ogóle, ale… szukam czegoś, co przykuje mój wzrok na dłużej. Może macie jakieś ciekawe tytuły, chociażby steamowskie, w których można spędzić długie setki godzin.
Interesują mnie głównie gry b2p. Chcę kupić i nie martwić się o nic więcej. Raczej w kategorii f2p nie znajdę nic, co by mnie zaciekawiło. A jeżeli znacie jakiś tytuł, dajcie znać.
Nie mam jakiejś wysokiej klasy laptopa, ale wiele tytułów ciągnie bez problemu.
Wydaje mi się, że to wszystko, no. Także tego, dzięki i czekam!

edit: nie musi być to gra 3d, może być 2d, izometryczna, cokolwiek :slight_smile:

Spróbuj zagrać w Elder scrols online płacisz abonament i masz dlc odblokowane w nim możesz tez zagrać za darmo i zobaczyć czy Ci podchodzi

Szukasz gier ogólnie MMO czy też singiel?