Salut!

Witam! Jestem Maciek, w internecie nazwałem się Dux, tudzież Snoop. Mam 24 lata, pochodzę z Lubina na Dolnym Śląsku. Uwielbiam siatkówkę, którą trenuję od ponad 12 lat i traktuję jak narkotyk. Uwielbiam też uciec w wyimaginowany świat, który dają mi gry MMO. W szkole średniej zakochałem się w L2, do którego wracam raz na jakiś czas do dnia dzisiejszego (ach te sentymenty...). Gram również w Heartstone, które jest fajną odskocznia. Chętnie poznam ciekawe osoby do wspólnej gry, pogaduch i miłego spędzenia czasu, pozdrawiam!

Za miłość do L2 dostaniesz serduszko <3. Masz, wykorzystaj je mądrze.
Witka z macką na forum!

Pamiętam, jak pierwszy raz tworzyłem postać na L2 EPI, i kiedy kolega powiedział mi, że Blade Dancer biega z dwoma mieczami od razu stworzyłem Dark Elfa, ale po zobaczeniu Gladiatora biegającego i zabijającego wszystkiego, co stanęło mu na drodze... wiedziałem jakie jest moje przeznaczenie. :)

Za <3 bardzo senk Ju, wykorzystam w odpowiednim momencie!

uu, na Epi fajnie się siedziało, aczkolwiek moim 1 serwerem był allseron. Do dziś pamiętam jak biegałem SWS'em który tylko darł mordę, ale był dość opłacalny :D Kolejną miłością był WL i tak mi zostało do dziś :P WL is love WL i life! Po co walczyć 1vs1 jak można tym czołgiem zrobić na dzień dobry +9 do fragów :D

Human power. :D Osobiście zakochałem się jeszcze w OL-u. Na H5 grałem nim chyba już nawet więcej jak samym Gladem. Strasznie ciekawa postać. Jedna i druga ma jednak mają cechę wspólną, którą uwielbiam właśnie w MMO: są cholernie potrzebne, a granie w MMO samemu to trochę nie po mojemu. Kocham party, klany, wojny i walki, kiedy coś się dzieje. Mój mały świat ze społeczeństwem, które próbuje się akceptować. :D

uu, OLem to się grało już czysto pod klan albo cały sojusz. Dobry, wykoxany, ubrany i ogarnięty OL potrafił "wygrać" wojnę albo "przejąć" zamek. No generalnie w MMO nie gra się dla siebie.