Shaiya vs Requiem: Bloodymare

wg mnie maja podobny system walki, grafa jest podobna , w obu grach jest rowniez podobny system skoku :P , ja juz teraz tylko testuje gry w ktorych mozna czuc sie swobodnie i frywolnie latac sobie po swiecie :lol: , z Requiem przestalem grac po paru dniach a w Shayie wlasnie zaczalem po przeczytaniu recenzji brody :lol: ze wzgledu na to ze nie przepadam za mrocznymi i pustynnie wygladajacym otoczeniu pozostane przy Shayi i otoz to na nia oddam swoj glos;

posluzcie sie ankieta i przy okazji mozecie zamiescic swoje zdanie 8-)

siema oddałem głos na shyie bo jest o niebo lepsza

Cóż nie oddam głosu, poniważ nie grałem w Requiem, ale ze słuchu myśle że od Shayia jest lepszy.

Głos na requiem za niesamowity klimat.

Głos na reqiuem za to że w niego gram i za to że mi się nie nudzi od 6 miesięcy i za to że ma (jak dla mnie ) przecudną grafikę

Hmmm, oddaję głos na Requiem, bowiem jest 100-razy lepszą pozycją.

Choć doskonale się bawiłem w Shayia, to muszę być obiektywny. Ale przyznam ziomy, że fajnie się z Wami grało. :D

Ten kto groł w klanie wie o co biega ;)

Pozdro all.

Requiem oczywiscie poza tym KaC2Y, podobna grafa jak w Szyji? Nie wydaje mi sie...

Requiem, imo bardziej klimatyczny.

Hmm ja oddałem głos na Shayie dlaczego ?? przypadkowo xD zagapiłem się niestety oddałem głos na to szczerze mówiąc wolę Requiem ma lepszą grafikę i lepszy klimat :)

GŁOS NA TIBIE!!! xD

A tak na serio: Nie grałem w żadną z tych gier, ale jakbym miał zacząć, to wolałbym od requiem bo prezentuje się imo lepiej. Niemniej jednak nie głosuje.

Nie grałem W Requiem ale dużo dobrego o grze słyszałem, a przy Shai strasznie się nudziłem bo nie ma zje***y klimat.

Obie gry fajne Shaiya mnie wciagla kiedys fajnie sie gralo ale nie mozna jej porownywac z Requiem.....bo jest o klase lepszy... oddaje glos na requiem...ale polecam obie

Głos na Shaye. Gra mi się bardzo spodobała.

@edit: Kto oddał głos na ,,Tibia najlepsza''?:D