Siemanko, spóźnione powitanie

No to elo. Nazywam się Radosław i rocznikowo mam 18 lat, mieszkam na mazurach i chodzę do Technikum na profilu Technik Informatyk. Poszedłem w tym kierunku ponieważ nie znam się na niczym innym, niż na informatyce, ale bardzo ją lubię i od gimnazjum chciałem iść w tym kierunku, poza tym interesuję się:

• gangami na całym świecie
  • Hip-Hopem
  • TRAP'em
  • skateboardingiem (jeżdże, jednak 'zaczynam')
  • oczywiście grami komputerowymi

Forum znałem już wcześniej, przeglądam je od roku 2010/2011 jednak nie rejestrowałem się ponieważ nie miałem takiej potrzeby. A jeżeli to forum i serwis o grach komputerowych to dodam, iż gram aktualnie w CS:GO (ranka MG 2 chwilowo 12 wygranych rankedów). Co ja mogę więcej napisać? Miło was poznać, raczej tutaj nie będę się rzucał, choć to czasem trudne jak na moje zachowanie (jestem dość wybuchowym człowiekiem). To tyle, jeżeli macie wspólne zaintersowania i chcielibyście o tym napisać to zapraszam :)

(to, czego słucham)

Witaj

Siemka,nie dosc, ze rowiesnik to kierunek ten sam jeszcze. Lubujesz sie w polskim rapie? Brudne Serca, Ortega Cartel, Rap Addix et cetera?

Elo,

niestety opuściłem polski rap ze względu na zbyt dużo łaków i jest już mało dobrych, których scena ich jest. Niestety polski rap się stoczył. A co to klipu który podesłałeś to jest niezły, przesłuchałem i bicior wchodzi w serce, przynajmniej nie śpiewają o gównie, zostawiłem tam łapę.

Bardziej słucham:

• Horrorcore RAPU,
  • Undeground RAPU,
  • Wcześniej wymienionego TRAPU,
  • Westside/Eastside RAPU.

I ogólnie tego co dobre na amerykańskim rynku B).

siemka nyggusie,

Miłego urzędowania na forum.

siemka nyggusie,Miłego urzędowania na forum.

No, już pierwsza ksywka która jest dla mnie baaardzo znana :lol:.

Witaj ;).

Siemka, ja natomiast rapu nienawidzę, a szczególnie tego polskiego i niemieckiego :D.