Silver Founder Pack ! Problem!

Witam,

Kupiłem niedawno Silver Founder Packa od Triona do ArcheAge na dzisiaj, kredyty zostały dodane ale nie mogę updatnąć clienta ponieważ mam błąd:

Yyou don't have the right entitlement to play this game (Error 2028),

i jak wpisuje Aply Code, który mi wysłali na pocztę to mam:

We're sorry, but the voucher is either expired or has already been used.

A jest to niemożliwe ponieważ kupiłem bezpośrednio od nich, kredyty zostały przypisane do konta 3,000 ale aktywować foundera nie moge, o co tu do cholery chodzi ktoś wie??? Pisałem do nich, ale nie odpisują ;/

Z góry wielkie dzięki

Nikt nie wie o co tutaj chodzi ? :(

czym placiles? z kartą nie byloby takich problemow;)

o to chodzi ?

So, for all people who have this problem, a summary of the solution:1. Find the confirmation email that you have received from Allopass and write down the 8-character code that you've been sent2. Log into your Glyph account and proceed to buy the same pack that you had paid for previously with Paysafecard3. When redirected to the Allopass purchase protocol, look for the tiny "Contact" link at the bottom left of the screen and click it4. On the contact page, click on the tiny link at the bottom left of the screen that says "Have a reference code? Enter it here"5. On the next page, enter your 8-character reference code6. Sigh with relief

Placilem paysafecard, ale w tym e-mailu nie mam nic poza tym kodem, nie ma zadnego linku ktory moge otworzyc i wpisac ten 8 cyfrowy kod ;/

Edit: Nie działa, jak wchodze na ich strone i chce znowu prepaidem, napisali, ze juz nie jest ta opcja dostepna.... no kur.... nawet h*je nie chca odpisac ;/

warn_ico.png
Wulgaryzm. ~PL

Jak zakładałeś ticket to dostałeś info, że odpowiedzą w ciągu 2-4 dni. To normalne, trzeba poczekać.

Tu masz cały post. On tego kodu nie brał z maila, na to wychodzi.

"OH. MY. GOD.

I have found a way to fix this and the workaround is both so convoluted and so quick that I feel both furious and stupid. >_______<

I had filed a cancellation ticket with Paysafecard, but I reckoned I would try to contact Allopass as well. I noticed that when you are directed to Allopass to proceed with the payment, there is a tiny "Contact" link at the bottom left of the screen, next to another link explaining cancellation regulation. When you click "Contact", you are taken to a contact form, BUT AT THE BOTTOM OF THE SCREEN, there is another tiny link saying "Have a reference code? Enter it here" (rough translation from German). Since I was still in the "Purchase a Silver Pack" protocol - and thank God I tried to contact Allopass that way instead of through their official site - I entered the infamous code I had received with my purchase confirmation email from Allopass.

And it worked.

It bloody worked.

Instant redirection to my Glyph account with a Silver Pack present and accounted for.

Like I said, I'm completely furious that the procedure ended up being so obscure and that I might've missed the Head Start, and actually have wasted money, if not for insane luck.

So, for all people who have this problem, a summary of the solution:

1. Find the confirmation email that you have received from Allopass and write down the 8-character code that you've been sent
2. Log into your Glyph account and proceed to buy the same pack that you had paid for previously with Paysafecard
3. When redirected to the Allopass purchase protocol, look for the tiny "Contact" link at the bottom left of the screen and click it
4. On the contact page, click on the tiny link at the bottom left of the screen that says "Have a reference code? Enter it here"
5. On the next page, enter your 8-character reference code
6. Sigh with relief

And now I will update my support Ticket (hopefully, now that a solution exists, they will answer similar problems more quickly), CANCEL my cancellation ticket with Paysafecard (fortunately, that had gotten nowhere yet), and enjoy Head Start tomorrow.

No hard feelings, Trion support. I know I've been very salty these past few days - and with good reason - but all is forgiven now that the matter has been resolved to everybody's satisfaction. ^^"

Ja wiem tylko po to przeciez placilem za tego foundera, zeby pograc weekend bo mam wolny i wystartowac wczesniej, a nie za 2-4 dni :/ A ten post, ktory wkleiles nie dziala, bo jak jestes w punkcie 2. Dostajesz komunikat od Trionu:

We are unable to complete your purchase.

I nie chce przekierowac do strony Allopass

Zobacz czy ci aktywowalo livechata, jak tak to idz tam i napisz.

Zobacz czy ci aktywowalo livechata, jak tak to idz tam i napisz.

Wszystko u nich nie dziala, no to jest jakas patologia

We're sorry, chat is currently unavailable

Wszystko u nich nie dziala, no to jest jakas patologiaWe're sorry, chat is currently unavailable

On chyba od 15 jest dostepny.

hej Vertixen.

Po pierwsze:

- sprawdź historię transakcji, czy pojawił Ci się Founders pack w zakupach (https://store.trionworlds.com/account/credit-balance.action).

Wnoszę jednak że masz, jako że dopisało Ci coiny.

Jeśli jest wylistowany na dole, to nie masz się co martwić. Wytłumacz mi w jaki sposób chciałeś aktywować foundera?

Po drugie:

Rozumiem, że grę masz już zainstalowaną i błąd się pokazuje kiedy naciskasz Play/Update (ale nie Install)?

Jeśli byś grał w betę, to wiedziałbyś że błąd pokazuje się dlatego, ponieważ serwery nie są jeszcze uruchomione.

Kupiłem dziś silver foundera i nie miałem żadnych kłopotów. Czekaj spokojnie do 19:00 i zobaczysz, że wszystko będzie ok :)

hej Vertixen.Po pierwsze:- sprawdź historię transakcji, czy pojawił Ci się Founders pack w zakupach (https://store.trionworlds.com/account/credit-balance.action).Wnoszę jednak że masz, jako że dopisało Ci coiny.Jeśli jest wylistowany na dole, to nie masz się co martwić. Wytłumacz mi w jaki sposób chciałeś aktywować foundera? Po drugie:Rozumiem, że grę masz już zainstalowaną i błąd się pokazuje kiedy naciskasz Play/Update (ale nie Install)?Jeśli byś grał w betę, to wiedziałbyś że błąd pokazuje się dlatego, ponieważ serwery nie są jeszcze uruchomione.Kupiłem dziś silver foundera i nie miałem żadnych kłopotów. Czekaj spokojnie do 19:00 i zobaczysz, że wszystko będzie ok

Cześć Gajin,

Zgadza się, mam w historii Digital Purchase i jako product: Silver Founder Pack, tak i coiny są dodane do konta [3k coinów]

A foundera chciałem aktywować na stronie glypha Account - Apply Code i wpisac ten 8 cyfrody kod, ale gdy go wpisuję otrzymuję komunikat:

We're sorry, but the voucher is either expired or has already been used.

Błąd pokazuję gdy naciskam Update - You don't have the right entitlements to play this game. ( Error 2028 )

Ale dzisiaj wszedł ponoć właśnie patch 4.9, który trzeba pobrać

Wielu ludzi ma podobny kłopot. Przyczyna.. być moze za póxno kupiłeś FP... któz to wie.

Jakis ludek napisał, że usunął i zainstalował ponownie całego glypha i pomogło. Zawsze można spróbować.

Ja juz dzisiaj usuwalem Glypha z 50 razy, sciagalem go z Rifta bo ponoc pomaglo niektorym, a tu dalej nic :(

Nie ma ci się denerwować 16 OB, więc na 100% zagrasz, tylko trochę sporo zapłaciłeś za kredyty bo ja za 3250 dałem 80 zeta :)

Wielu ludzi ma podobny kłopot. Przyczyna.. być moze za póxno kupiłeś FP... któz to wie.Jakis ludek napisał, że usunął i zainstalował ponownie całego glypha i pomogło. Zawsze można spróbować.

Trion napisał, że FP są dostępne przez cały head start (12.09-16.09) więc to nie to. Moja rada to poczekać spokojnie do 19 i wtedy powinieneś móc bez przeszkód wejśćdo gry :)

Pracują nad tym już , masa osób ma ten problem więc pozostaje tylko czekać . Pierwsze problemy się zaczynają podczas startu :) ciekawe co następne nas zaskoczy jaki numerek errora teraz .

Ja się bez spin nastawiam, że spokojnie zagram dopiero jutro :) To launch gry - problemy są niejako wpisane w samą definicję ;)

O ja tez widzę pograłem :) error #2025 glypha i #2024 :D i #2016

Jednak wszedłem do gry bez problemu o 19:15 :) Niestety miałem coś namieszane z dzwiękiem, musiałem zrestartowac grę i po powrocie byłem już 2550 w kolejce :P

Witam,

Kupiłem niedawno Silver Founder Packa od Triona do ArcheAge na dzisiaj, kredyty zostały dodane ale nie mogę updatnąć clienta ponieważ mam błąd:

Yyou don't have the right entitlement to play this game (Error 2028),

i jak wpisuje Aply Code, który mi wysłali na pocztę to mam:

We're sorry, but the voucher is either expired or has already been used.

A jest to niemożliwe ponieważ kupiłem bezpośrednio od nich, kredyty zostały przypisane do konta 3,000 ale aktywować foundera nie moge, o co tu do cholery chodzi ktoś wie??? Pisałem do nich, ale nie odpisują ;/

Z góry wielkie dzięki

Nikt nie wie o co tutaj chodzi ? :(