Skąd ściąnę klienta eu?

Witam , z góry przepraszam z takie pytanie ale miesza mi się strasznie to wszystko , jestem graczem początkującym i chciałbym grać na europejskim aionie , patrząc po spisie serwerów to chyba jest "na"

http://www.aionfreetoplay.com/website/ łap

I uprzedam kolejne pytanie: Tak. Trzeba ściągać przez durny launcher.

tu masz jak byś chciał sie zagrać w polskiej wersji językowej http://aion.ironsquad.pl/

Zapomniałeś dopisać że polska wersja jest bardzo słaba i nie jest w pełni ukończona.

CAŁKOWITY POSTĘP: 39%

Przy spolszczeniu Aiona pracuje kilkunastu doświadczonych tłumaczy i programistów, którzy robią co w ich mocy, aby nam grało się łatwiej. Ja nie zauważyłem żadnych błędów no i spolszczenie jest wciąż aktualizowane..

To ja dodam że spolszczenie jest nielegalne.Gameforge nie zezwala na fanowskie spolszczenia.

Pozatym jaki jest sens pobierania tego oto spolszczenia jeśli opis wszystkiego w Aionie jest tak banale że aż smieszne,no chyba że się nie uważało na lekcjach Angielskiego i nie ma się o niczym pojęcia co w tych czasach nie wróży nic dobrego,gdzie jezyk angielski jest bardzo potrzebny i ułatwia życie ;)

Jak kto woli.

Wszystko jest ładnie , dziękuję . Zainstalowałem nawet te spolszczenie które podałeś blizzard .

Pytanie tylko brzmi który serwer jesteście gotów mi polecić ? Na którym znajduje się "mniej więcej" większa ilość polaków ?

Jest jeden problem. NCsoft ma serwery N/A, EU ma GameForge. :P

Najwięcej Polaków bodajże na Nexusie.

Ta,albo anuhar czy jakos tak,a za spolszczenie to mzoesz bana dostac ;)

Anuhart jest najmłodszy.Tak jak pisałem spolszczenie jest nielegalne i dodatkowo mogą byc problemy gdy wejdzie 3.0.Questy opieraja sie na zasadzie znajdz 10 mobkow i zabij.Nie ma problemu ze zrozumieniem nawet dla laika w angielskim.

W Takim razie spolszczenie nie jest mi potrzebne .